sobota, lutego 15, 2014

Disney Infinity figurki Anna i Elsa

Ostatnio zasiliłam moją kolekcję głównie rzeczami z KL (a który Disney fan nie?).
Na początku miesiąca będąc w naszym markecie, w dziale zabawkowym wpadły mi w oko figurki Disney Infintiy.
W samą grę nie gram bo po pierwsze nie mam czasu, i nie jestem już typem gracza, ale jak zobaczyłam kilka Els i jedyną Annę to musiałam je kupić. ;D
Tak więc do domu wróciliśmy z Anną i Elsą, figurkami Disney Infinity :)
Ania



Elsunia


Była także Roszpunka, ale na długowłosą zabrakło mi już funduszy, ale za jakiś czas napewno ją kupię, to samo z Vanellope. Mam nadzieję że dojdą i inne postacie, na przykład Ariel, czy nawet Simba :)
Zbieracie figurki od Disney Infinity? Gracie w grę?

2 komentarze:

  1. Nie gram, chociaż figurki są wg mnie urocze c: Twój cudowny blog został przeze mnie nominowany do Liebster Awards ^_^ Jeśli Cię to zainteresuje, sprawdź na: http://freezethedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Grę kojarzę, bo sporo o nie czytałam, ale nie grałam, niestety :P
    Figurki są naprawdę śliczne i całkiem nieźle dopracowane
    Nie wiem, która bardziej mi się podoba, bo obie są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń