piątek, lutego 28, 2014

Album i naklejki Panini Król Lew II Czas Simby z 1998 roku

2 miesiące temu kupiłam sobie album Panini i naklejki z Króla Lwa II.
Czemu? A no, było dość tanie, i zrobiłam to chyba głównie po to żeby odświeżyć sobie pamięć z roku 1998, bo pamiętam że ten właśnie album mając 8 lat miałam cały zapełniony.
Król Lew 2, i Mulan długo utrzymywały się jako moje ulubione filmy Disney'a, a pluszowa Kiara firmy Applause była moją drugą ulubioną lalką zaraz po lalce Megarze Mattel'a gdy byłam mała :)

Album jest po czesku. Wiadome, fajniej byłoby gdyby był po polsku lub po angielsku, no ale to taki drobny szczegół, a zamysł taki sam ;p


 Pamiętam że za dzieciaka szybko uzupęłniłam tę stronę, bo strasznie podobał mi się ten kadr z filmu. Kiara była oczywiście moją ulubioną postacią z KL2 ;p


 ^Najlepiej zapełniona strona w albumie, brakuje mi tylko jednej nalepki.

 ^ Kupiłam 23 saszetki z naklejkami, i w żadnej nie trafiła mi się lśniąca nalepka do wypełnienia plakatu. ;/
 Czasy w których oglądało się Disney'a na Disney Videos, i czasy w których Herkules był wszędzie <3
Tak w ogóle, czy w Polsce też mieliśmy Śnieżkę na VHS? Ja osobiście nie pamiętam bo nawet nie miałam. Pierwszy raz Królewnę Śnieżkę obejrzałam w 2001, gdy wyszła na DVD...
I taka ciekawostka. Wiedzieliście że po czesku tytuł Dzwonnika z Notre Dame był 'Zvonik u Matky Bozi?  
Na nasze coś typu Dzwonnik u Matki Bozi, dość religijnie nastawiona nazwa jak na film Disney'a. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz