poniedziałek, grudnia 09, 2013

WDCC Feline 'Lekka Jak Piórko'

Pod koniec zeszłego tygodnia doszła do mnie długo wyczekiwana figurka WDCC dorosłej Feline z filmu Bambi.
Figurka jest piękna, nie da się chyba do niej doczepić, figurki WDCC zawsze były wysokiej jakości, wierne filmowym pierwowzorom starannie wykonane z porcelany.
Feline jest jedną z figurek ze sceny 'Twitterpaded' w której Bambi,Tuptuś i Kwiatek spotykają ich przyszłe partnerki. Ja, jak już wiecie mam Bambiego, teraz dołączyła do niego Feline :)










A oto i Feline razem z Bambim, prawda że ładna z nich para? :D
Obydwie figurki są cudne, ale ja zdecydowanie preferuję Bambiego. O wiele bardziej mi się podoba to w jaki sposób artysta nadał mu postawę oraz wyraz pyska.  Szkoda tylko że Bambi stoi w samej wodzie, fajnie byłoby gdyby i on stał przy jakimś kamieniu czy twż kwiatach, no ale, prawda jest taka że w tej scenie Bambi wlazł do wody po czym po chwili się przewrócił i upadł na tyłek :)
Bardzo chcę ukończyć tę scenkę, potrzebny mi jest Kwiatek z panienką i Tuptuś z Miss Bunny.
Teraz jednak chcę zrobić pauzę w zbieranie WDCC. Najprawdopodobniej kolejne figurki dokupię latem, bo teraz chcę się skupić na samych LE lalkach i pinsach :)

1 komentarz:

  1. Muszę w końcu obejrzeć ten film... ;)
    ~izaulka

    OdpowiedzUsuń