wtorek, grudnia 17, 2013

Dalmatyńczyki w pokoju córki + jej pierwsze święta (oczywiście wszystko z nutką Dinsey'a ;))

Aargghhh! 101 Dalmatyńczyków opanowało pokój mojej córki! Dx

No, może trochę przesadziłam bo tylko 3 z nich: Łatek, Szczęściarz (którego na codzień nazywam Lucky, lepiej brzmi po prostu), i Freckles/Fidget?Penny? Naprawdę ten ostatni ma chyba miliony imion :P
W każdym bądź razie, stwierdziłam że pokój córki ma za mało Disney'a w sobie więc kupiłam jej zestaw składający się z trzech obrazków pasujących jak najbardziej do pokoju niemowlaka:

A oto  i jak na ścianie wyglądają:

Córa dostała też swoją pierwszą szafkę na zabawki bo w łóżku naszym zaczął się już robić tłok (mała śpi z nami no i jej zabawki także z nami się gnieździły :p) więc trzeba było szybko kupić jakiegoś mebla dla niej.
Skończyło się na tym że ten zaszczyt przypadł mnie a jak to ja nie mogłam przegapić takiej okazji i zamówiłam szafkę z księżniczkami <3
Na początku chciałam kupić jej szafkę z Minnie bo też nie chcę za bardzo się jej narzucać jeżeli chodzi o wybory, ale niestety została wykupiona :/
Szafeczka jest dość mała, ale będzie idealna dla małej gdy ta zacznie chodzić i będzie brała własne zabawki
:)

Powoli przygotowujemy się też już do świąt. Mała dostanie od nas kilka prezentów Disneyowskich, trochę też innych ale na blogu wolę opowiadać tylko o Disneyowskiej części naszego życia ;)
Pluszowa szeleszcząca książeczka z Hefalumpym (to już jej trzecia będzie ale pierwsza z Disneyowskimi motywami, Nina je po prostu uwielbia takie książeczki,haha), zwykły pluszowy Bambi (dziewczyna wydaje się uwielbiać tę postać. Za każdym razem gdy widzi obrazek Bambiego czy też rzecz z jelonkiem piszczy i się cieszy xD Szkoda co prawda że nie jest to zabawka edukacyjna, ale bynajmniej będzie miała co obgryzać ;D
Ostatnia zabawka to śpiewający kołysanki Dumbo którego można przymocować do łóżeczka. Z tej zabawki jestem najbardziej zadowolona <3

Mała tak jak i sporo innych maluchów będzie miała na sobie wdzianko Świętego Mikołaja, oczywiście nie będzie to zwykłe ubranko śwąiteczne lecz takie z Myszką Mickey i Minnie:

Powoli zaczynam też kupować bombki i inne ozdóbki choinkowe. Choinkę będziemy mieli w następnym roku, ale już teraz chcę uzbierać jak najwięcej się da. Choinka nie będzie całkowicie Disneyowska. To byłaby lekka przesada, nawet jak na mnie, ale z 3 lub 5 bombek Disneyowskich może być. 
Jak na razie mam jedną, teraz czekam na drugą, wrzucę ich fotki gdy tylko ta druga przyjdzie ;) 


3 komentarze:

  1. Pięknie ryzujesz :)
    Córeczka napewno uciesazy się z tych prezentów :D
    Obs za obs? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Zapraszamy również na fanpagea będzie nam miło jak polubisz :) : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  2. super ja tez chcialam zamowic swojej taka szafeczke powiedz mi skad masz te kostyki z minnie pluszowe ;)))???

    OdpowiedzUsuń