wtorek, listopada 19, 2013

Wideo recenzja lalki LE Arielki

Oto i recenzja LE Arielki którą dzisiaj nakręciłam. Tym razem kręcone w pokoju córki gdzie jest najwięcej światła. Ja co prawda trochę mam znudzony głos, bo starałam się cicho mówić gdyż mąż był w domu (trochę głupio było mi kręcić przy nim ten filmik,haha), ale i tak jakościowo wyszło lepiej od recenzji Meridy :)

Już jutro kochani wychodzą LE Anna i Elsa! Nawet nie wiecie jak bardzo podniecona jestem tym releasem, będą to zdecydowanie moje ulubione lalki jakie jak dotąd będę posiadała <3
Wychodzą o 9 rano, napiszę posta czy udało mi się je zamówić. Niby nie powinno być takiego problemu jak ostatnio z pinem z KL których wyszło tylko 100 na całą Europę (nadal nie dostałam potwierdzenia wysyłki więc możliwe że byłam za wolna).
Zobaczymy x3

Jutro postaram się wrzucić równie szybkie i proste omówienie Fairytale Roszpunki i Flynna :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz