poniedziałek, listopada 11, 2013

WDCC Simba i Mufasa

Wczoraj porobiłam kilka zdjęć figurce WDCC SiMby i Mufasy którą zamówiłam ze Stanów miesiąc temu.
Nie będę kłamać, strasznie się martwiłam że figurka przyjdzie uszkodzona, głównie bałam się że ten mały, delikatny ogonek Simby się złamie.
Na szczęście tym razem dbano o moją paczuszkę i figurka ta jest teraz moim diamentem koronnym w kolekcji figurek, bynajmniej do czasu gdyż czekam na inną figurkę równie piękną ;D

Oto i foty:
^ Ostatnie zdjęcie bez flesza

Figurka jak widać starannie wykonana z porcelany. Jak zawsze artyści od WDCC wykonali świetną robotę a ja przeglądając róŻne dzieła zadaję sobie pytanie czy z lalek nie przeskoczyć na same figurki, gdyż tchną one 'sztuką' xD Muszę po prostu oddać się obydwu hobby x3
Gdy tylko dojdzie nowa figurka od razu się nią pochwalę! ^3^ 

4 komentarze:

  1. Faktycznie ładnie dopracowana figurka. Na tej bajce po raz pierwszy w życiu byłam w kinie. Popłakałam sie jak bóbr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna figurka. Taka dopracowana. Co do filmu, to śliczna, klasyczna opowieść, a którą wprost przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń