piątek, listopada 15, 2013

WDCC Dorosły Bambi 'Słaby w kolanach'

Oto i zapowiedziany post o mojej nowej figurce (na której punkcie mam kompletnego bzika xD), WDCC Bambi 'Słaby w kolanach'.
Bambi jest z porcelany tak jak większość figurek WDCC. Pochodzi on z 2002 roku, gdy film Bambi obchodził 60 urodziny. Figurka może i nie jest z tych lat, ale była w stanie nowym co jest bardzo rzadkie :)
Figurka jest częścią sceny w której Bambi spotyka po raz pierwszy dorosłą Faline i się w niej zakochuje. Aby scenka była pełna musiałabym kupić też Kwiatka ze swoją dziewczyną, i Tuptusia z Miss Bunny (jak kolwiek się ona zwie po Polsku :P), ale na razie same jeleniowate mnie interesują. :)
Oczywiście Faline też  przynależy do zestawu i mogę powiedzieć już teraz że za parę tygodni Bambi będzie się mógł z nią zjednoczyć, gdyż łania jest już w drodze ;) Najprawdopodobniej Faline dojdzie po 2 grudnia.

A oto i jak się chłopak prezentuje:






Ta jego zaskoczona mina jest świetna xD

Jak widać figurka dokładnie wykonana. Niestety wczoraj dowiedziałam się że Disney kończy z wydawaniem nowych figurek WDCC, bo nie mogę znaleźć odpowiedniego dystrybutora figurek.
Był jeden na uwadze, ale Disney wycofał się z umowy z powodu słabej kontroli jakości danego dystrybutora.
Dość przykro bo miałam nadzieję że będą nowe figurki z Krainy Lodu, ale z jednej strony to dobrze bo będę mogła się skupić na tych figurkach które chcę mieć i których mi brakuje :)

1 komentarz:

  1. Bambi :3 moja ulubiona bajka z dzieciństwa :) a figurka śliczna, i miło poczytać, że dorośli ludzie też mogą wierzyć w magię Disneya :3

    OdpowiedzUsuń