czwartek, listopada 28, 2013

Torba na piny i kilka nowych egzemplarzy

Tak kochani, lalek nadal nie widać na horyzoncie, więc dodaję posta o pinsach i nowej torbie na nie.
Torba jak widać jest z Miasteczka Halloween. Chciałam torbę z księżniczkami, ale niestety nie było takich do dostania a ja na gwałt już jedną potrzebowałam bo nie miałam gdzie pomieścić moje pinsy :/
Tak więc oto i sama torba z Jackiem Skellingtonem i moja aranżacja pinsów w torbie:


 ^ Dwa najnowsze pinsy widać na dole. Teraz czekam na 3 Olafy :3


 ^ Najnowszy pin ze Śnieżką z serii Disney Auctions

Czas czekania na lalki ciąg dalszy. Postanowiłam skrobnąć mail'a do DS.se i zapytałam się czy mają numer przesyłki bym mogła ją śledzić. Moja znajoma dowiedziała się że kurier dobijał się do drzwi z jej przesyłką, a ona dobrze wie że nikogo nie było bo akurat w domu była...
Nie chciałabym aby jakieś problemy  tego typu z moimi lalami wypadły D:

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja kupuję przez stronę sklepu Disney Store i przez Ebay'a, ale jeżeli czasem jeździsz też do Disneylandu to tam głównie można je dostać.

      Usuń
  2. udało mi się kupić na allego:) przypinki Mickey Mouse i Donald:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, nawet nie wiedziałam że na Allegro można dostać pinsy Disneyowskie :D

      Usuń