sobota, listopada 16, 2013

Recenzje lalek/ figurek?

Hej wam!

Wiecie, ostatnio chodzi mi po głownie pewna myśl.
Tak się zastanawiam czy nie zacząć kręcić filmików z recenzjami najnowszych Le lalek, czy też figurek które kupuję?
Jasne, pełno tego jest już na YT, ale bardzo mało jest takich filmów po Polsku, a wydaje mi się że fajnie byłoby posłuchać kogoś gadającego po naszemu w recenzjach.

Na razie jest to tylko taki pomysł który mam ochotę zrealizować, jestem też dość nieśmiała przez co mogłabym się często zacinać (co dwa słowa eeeee,ummm, wiecie o co chodzi :P), musiałabym chyba najpierw poćwiczyć. Też nie wiem czy będę miała czas, trochę głupio byłoby gdybyście słyszeli mojego męża prowadzącego głupawy dialog z córką w trakcie recenzji a z kolei wolałabym nie kręcić filmików podczas snu małej bo ją bardzo łatwo jest wybudzić ze snu...

Chciałabym dlatego wiedzieć czy w ogóle jest taki sens bym zajęła się też recenzowaniem danych lalek i innych rzeczy?
Bylibyście zainteresowani?
Obiecać nic nie obiecuję, ale jeżeli byłoby jakiekolwiek zainteresowanie mogłabym chociaż spróbować :)
Piszcie w komentarzach co o tym myślicie^^

Pierwsze lalki o których byłaby recenzja to LE Anna i Elsa które wychodzą 20 listopada czyli filmik byłby gdzieś na początku grudnia :)

5 komentarzy:

  1. Jestem za :) Chciałabym posłuchać takiej recenzji. To na prawdę świetny pomysł :) Pozdrowienia dla ciebie i twojej rodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, masz może jakiegoś buttona albo bannera? z chęcią dodałbym twój blog do polecanych na mojej stronce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam, ale mogę zrobić :) Jakie mają być wymiary?
      Tak w ogóle to bardzo się cieszę że napisałeś bo nie wiedziałam o twojej stronie. Dodaję ją do ulubionych! <3

      Usuń
    2. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ;) mam nadzieję, że przeczytasz ;)
      wymiary 88x31 (szerokość), to taki mały button ;) jak zrobisz to napisz mi na maila czy coś bo mam sklerozę i mogę zapomnieć, za co przepraszam.

      Usuń
  3. Zdecydowanie popieram :)
    Od dłuższego czasu szukałam w internecie polskich recenzji lalek, ale... pusto. Świetnie by było, gdyby ktoś, kto interesuje się lalkami (i to jeszcze w takim samym stopniu co ja, np. lalkami głównie z filmów) nagrywał swoje własne wideo-recenzje ^_^

    OdpowiedzUsuń