poniedziałek, listopada 18, 2013

Pierwszy filmik z recenzją: Lalka Merida Waleczna LE

Tak moi drodzy, nakręciłam pierwszy filmik tak na rozgrzewkę przed kupnem Anny i Elsy przy których mam zamiar zrobić wiedo unboxningu oraz prezentacji lalek :)
Na pierwszy rzut zrobiłam filmik o Meridzie Walecznej, mam też zamiar jutro nakręcić filmik o Arielce i o moich dwóch Fairytale Collection parach Roszpunce x Flynnie oraz Belli x Bestii.

Wideo niestety jest dość kiepskiej jakości. Było ciemno no i jeszcze dobrze nie wiem na co stać moją kamerkę. Będę musiała nauczyć się fokusować obraz aby był bardziej ostry, no i muszę nauczyć się panować nad sobą, bo trema zżerała mnie potwornie i chyba to słychać x)
Pod koniec co prawda już czułam się trochę swobodniej, ale i tak muszę nad sobą popracować i muszę znaleźć lepsze, jaśniejsze miejsce do filmowania.
Zobaczymy, może jutro wrzucę wideo z Arielką.
Na razie musicie jednak nacieszyć się tą słabizną którą teraz stworzyłam ;/
Ewentualnie w przyszłości nakręcę filmik z Meridą na nowo gdy się wyrobię :)

Oto i link do filmiku: Recenzja: LE lalka Merida.
Oby YT tylko mi nie namieszał...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz