czwartek, listopada 21, 2013

Pierwsze pinsy z Krainy Lodu

Cześć wszystkim!

Wybaczcie, ale dzisiaj nie wyrobiłam się z nakręceniem filmiku o FC Roszpunce i Flynnie. Jutro natomiast nic nie powinno mnie już powstrzymać od nakręcenia nowego wideo :3

Na dziś mam dla was fotkę moich pierwszych pinsów z KL.
Tak jak wcześniej pisałam, Kraina Lodu będzie moją główną kolekcją jeżeli chodzi o pinsy.
Na razie doszedł mi tak zwany booster pack czyli czteropak dla początkujących zbieraczy.
Teraz czekam na kolejne 4 pinsy z tego filmu :)
Oto i pinsy we własnej osobie ;) 
Na potwierdzenie wysyłki lalek nadal czekam. Dziś okazało się że Szwecja nie może już kupować rzeczy z Disneystore.co.uk gdyż mamy własny sklep teraz.
To jest akurat zła wiadomość bo Disney Store Szwedzki nie ma pinsów jak na razie.
Teraz na Facebooku ja i kilka innych zbieraczy robimy mały bunt przeciwko brakowi pinsów, ale Disney Szwecja jak na razie milczy, nie ładnie :((
Ogólnie to ceny są jak z kosmosu. Mimo że Disneystore.se działa już pełną parą to nadal opłacało nam się bardziej zamawiać od Anglików.
Zobaczymy jak będzie. Ja ze Szwedzkiego zamówiłam LE Annę i Elsę wczoraj. Wyszło jednak trochę drożej niż z Anglii, ale cieszę się że postanowiłam wypróbować naszą stronkę. 
W razie czego mniejsze ryzyko że DS.co.uk usunie moje zamówienie ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz