niedziela, listopada 03, 2013

LE Lalka Arielka Disney Store

1 Października na Angielskiej i Amerykańskiej stronie Disney Store można było kupić lalkę Ariel limitowanej edycji. Dostępny był też książę Eryk i wiedźma morska Urszula. Lalki te zostały wydane z myślą o Amerykańskiej premierze Małej Syrenki na nośniki Blu Ray.
Ja sprawiłam sobie Arielkę tylko, Eryk i Urszula zbytnio mnie nie interesują. Arielkę dostałam w tym samym czasie co Bellę i Bestię z serii Fairytale Couples.
Oto i sama Ariel:
 Jak widać skromny, fioletowy biustonosz z muszelek zastąpiły złoto srebrne muszle z ramiączkami, i paciorkami. Na biodrach Arielka ma też muszelkowy pasek w tym samym kolorze co biustonosz.
 Arielka w tej wersji nosi też ozdobę z białej rozgwiazdy we włosach i ma mocny makijaż. Można powiedzieć że Ariel jest odpicowana jak na podwodny bal :D
 Na nadgarstku ma złotą bransoletkę w kształcie rybek a ogon z kolei składa się z wielkich zdobionych łusek. Za Arielką widać jej podwonde królestwo Atlantykę.



Jak widać miałam małego pomagiera przy tej sesji zdjęciowej ;p

Może i lalka nie jest zbytnio podobna do filmowej Arielki no ale te lalki mają służyć jako też ozdoby. Gdyby wyglądały  równie skromnie co lalki przeznaczone dla dzieci nie prezentowałyby się równie pięknie :)

Wczoraj DS zapowiedział nowe LE laki Anny i Elsy. Lalki wychodzą 20 Listopada przez co musiałam poprosić szwagra o pożyczkę gdyż ja jak na złość wypłatę dostanę 25 Listopada, a tych lalek (zwłaszcza Anny) nie mogę przegapić. Lalki jeszcze nie wyszły a na Ebay'u ludzie już sprzedają je za dwukrotnie wyższą cenę o.0 Tak więc wolę kupić je taniej, prosto od Disney'a za niższą cenę niż przepłacać kupując u osób prywatnych :)

Oto jak panienki będą wyglądały:
Obydwie są cudowne, ale Anna zdecydowanie wygląda lepiej, już nie mogę się ich doczekać <3
Wspominają już o Krainie Lodu to został już nie cały miesiąc do Amerykańskiej i Polskiej premiery filmu! :D 
Z pewnością obejrzę go (w kiepskiej wersji znając życie) na Playtubie, ale z pewnością pójdę też z męża na ten film gdy tutaj po 31 stycznia będzie premiera kinowa. :3
Ostatnim razem byłam na księżniczkowym filmie w 1998 gdy była w Polsce premiera Mulan. 
Teraz przez kolejne 5 lat nie będzie nowego księżniczkowego filmu. Dopiero w 2018 pojawi się Moana, ale wtedy już córa będzie wystarczająco duża aby mogła poznać magię filmów Disney na dużym ekranie <3

9 komentarzy:

  1. Z tych lalek najbardziej chyba podoba mi się Anna :) Nie dlatego, że stanę się wkrótce mega fanką "Krainy Lodu", ale po prostu jest śliczna. Zamówiona? Zazdroszczę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Anna i mi najbardziej do gustu przypadła <3 Zamówić jeszcze jej nie zamówiłam bo obydwie wychodzą dopiero 20 listopada, ale w dniu premiery z pewnością je zamówię >:D
      Ja też mam fioła na punkcie KL, film jeszcze nie wyszedł a ja już czuję że będzie on wspaniały :)

      Usuń
    2. Mam tak samo ;)
      Staram się być ze wszystkimi nowinkami o tym filmie na bieżąco śledząc wszystkie możliwe strony XD
      Zaczyna nieco mi odbijać... Tak samo było z filmem "Zaplątani" i tak zwana "mania" mi została na stałe. Coś mi się myśli, że z "Krainą Lodu" będzie baaardzo podobnie ;)

      Usuń
  2. Masz gg, skype lub coś w tym stylu? Chętnie pogadałabym z tobą o filmach animowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ani gg ani skype'a nie mam. Mam za to facebook'a, napisz do mnie na miss_stitch626@yahoo.se to Ci podam moje namiary albo ty mi powiedz pod jakim imieniem tam widniejesz, zawsze fajnie jest poplotkować o filmach animowanych, więc jestem chętna na takie pogaduchy ;D

      Usuń
    2. Napisałam ale jakby co tu też dam moje fb: https://www.facebook.com/janet.kowalska

      Usuń