środa, listopada 20, 2013

LE Anna i Elsa

Właśnie udało mi się zamówić limitowanej edycji Annę i Elsę! :D
Na dodatek zrobiłam to przez Szwedzki online Disney Store który wczoraj miał swoje otwarcie.
Miało być 15% rabatu, ale nie dostałam go jeszcze a nie chciałam zbytnio zwlekać z zakupem lalek :/
Pierwszy raz kupowałam ze Szwedzkiego sklepu, zobaczymy jak to będzie, mam nadzieję że przyjmą moje zamówienie...
Do przyszłego poniedziałku powinny dojść, a wtedy nakręcę unboxning i recenzję lalek (pewnie wideo będzie w dwóch częściach).

O mamo, już nie mogę się ich doczekać xD
Teraz 3 dni lub więcej będę czekała na potwierdzenie wysyłki.
 Do tego czasu nie będę spała spokojnie Dx

3 komentarze:

  1. O raany... Jakie cudne!!!
    Skoro zamówione, to czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym się dowiedzieć ile za nie zapłaciłąś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna lalka kosztowała mnie 995 szwedzkich koron, na Polskie t to prawie chyba 500 zł z jedną :p

      Usuń