sobota, listopada 16, 2013

Kawaiiania zmienia nazwę + nowy header

Dzisiaj zmieniłam nazwę bloga z kawaiiania na disneyania. Z tego co wiem kawaiiania jest teraz pokazywana jako blog usunięty, mam jednak nadzieję że ci z was którzy śledzili bloga nie dodając bloga do obserwowanych na bloggerze i tak jakoś znajdą drogę tutaj na nowo :)
Stwierdziłam że blog mój i tak w większej mierze jest już tylko o Disney'u lub innych animacjach Amerykańskich i pomimo że sporadycznie obejrzę jakieś anime to już nazwa 'kawaii' tak do niego nie pasuje.
Disneyania jest na dodatek podobne do słowa 'disneyana' które często używa się do określania kolekcji disneyowskich, a z faktem że jednak głównie daję posty o pinsach,lalkach, figurkach i innych rzeczach ze świata Disney.

Jak widać header też nowy. Wszystkie 12 księżniczek jest na nim. Potem gdy wyjdą dobrej jakości wektory Anny i Elsy, zaktualizuję wygląd headera o dwie najnowsze księżniczki :)
Mam nadzieję że się podoba.
 <3

1 komentarz:

  1. Mnie bardzo się podoba nowy header ;)
    Nowa nazwa też chwytliwa ;)

    OdpowiedzUsuń