środa, listopada 27, 2013

Jumbo pin z Anną i Elsą

Wygląda na to że lalki dziś nie dojdą, kurier zjawił się tylko z paczką w której był LE pin z Anną i Elsą który zamówiłam 14 listopada. Pin na szczęście w idealnym stanie, niestety tego samego nie mogę powiedzieć o samym kartonie w którym pin przybył. Cały rozdarty i na dodatek z dziurą po boku.

Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć rozdarcie kartonu

A oto i sam pin
Cały i nie pogięty, ale myślałam że dostanę zawału gdy kurier przekazał mi paczkę...
Dzisiaj miałam już pisać do Disney Store'a o statusie przesyłki, ale dziś po dwóch tygodniach doszła :P
Szczerze to martwię się teraz o lalki...
DHL był beznadziejnym dostawcą, a co dopiero ta nowa firma?
Disney najwyraźniej chce iść na łatwiznę teraz gdy DS pojawił się w kolejnych krajach.
Na samym opakowaniu nie ma już adresu stron do Francji, Niemiec i Anglii tylko pisze DisneyStore.eu
Trzymajcie moi drodzy aby Anna i Elsa dotarły do mnie w jednym kawałku, i aby one same jak i ich opakowania były w stanie nie naruszonym :'(

Tak w ogóle, zapomniałam napisać posta o tym że torba na piny i dwa inne piny z KL doszły wczoraj.
Jutro porobię zdjęcia torby i ułożonych w niej pinów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz