sobota, listopada 02, 2013

Fairytale couple collection Bella i Bestia

Prawie miesiąc temu wyszła kolekcja Fairytale Couple. Par księżniczek i ich księcuniów było 5, ale mi w łapki wpadły tylko dwie. Roszpunkę z Flynnem już wam pokazywałam, teraz pora na Bellę i Bestię :)




Wybaczcie za kiepskie zdjęcia, ale ciężko było zrobić im dobre zdjęcie o tej porze dnia i to w tym plastikowym pudełku ;/
Nie będę kłamać, według mnie Bella i Bestia wypadają o wiele lepiej od Roszpunki i Flynna, głównie ze względu na stroje (no i ten fakt że Bella jest deczko bardziej urodziwa niż Roszpunka ;P). W tym zestawia i Bella i jej partner mają cudne szaty. Muszę powiedzieć że Bestia przypadł mi do gustu o wiele bardziej niż myślałam. Flynn, pomimo że jest przystojniejszy, chowa się przy Bestii i jego dostojnym ubiorze.
Co do Belli to tak jak mówiłam, jej twarzyczka jest zdecydowanie ładniejsza niż ta u Roszpunki, ale nie mogłoby być inaczej, przecież to ona jest tą 'piękną' księżniczką :3
Przy sukniach nie mogę powiedzieć która mi się bardziej podoba, bo myślę że obydwie panny ubranka mają przepiękne.

A oto jak prezentują się na pólce nad naszym łóżkiem <3

Na dniach postaram się napisać posta o LE Arielce :)

4 komentarze:

  1. Obie śliczne
    Te sukienki, detale, rzęsy <3
    Też chętnie bym sobie takie sprawiła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Disneystore.co.uk nadal można dostać Dżasminę z Aladynem, reszta par jest już dostępna tylko na Ebay'u, ale za kolosalne ceny, szkoda że tak drogo ludzie za nie chcą bo przegapiłam Arielkę i Eryka czego żałuję ;(

      Usuń
  2. Chętnie bym ich zobaczyła na żywo:)
    Pozdrawiam
    Natalia z BFASHIONS

    OdpowiedzUsuń