środa, listopada 13, 2013

Disneyowskie bluzy z Hot Topic

Dobrze już wiecie że moje zamiłowanie do filmów animowanych Disney'a wypełnia sporą część mojego codziennego dnia.
Jak może i moi długotrwali czytelnicy pamiętają, postaci Disney'a często też goszczą w mojej garderobie.
Bajkowe ciuchy kupuję głównie ze sklepu Hot Topic, a ten od około roku wydaje świetne bluzy, tshirty i podkoszulki ze scenami z filmów.
Oto i moje bluzy które kupiłam na początku września:

Dawno nie przymierzałam bluzy z Króla Lwa, głównie noszę tą z Aladynem gdy mam ochotę ubrać coś Disneyowskiego. Jeszcze we wrześniu było widać mi brzuch a teraz nie ma już opięcia w tych okolicach. Innymi słowy waga ciążowa powoli ze mnie schodzi co mnie cieszy, lecz jeszcze to trochę potrwa zanim wrócę do jakiejkolwiek formy.
Bluza z Aladynem i Dżasminą co prawda jest teraz trochę za luźna, wygląda jak worek ziemniaków na mnie, no ale liczyłam się z takim efektem kupując ciuchy po ciąży xD
Mam już na oku dwie nowe bluzy, które tym razem kupię z Ebay'a, zobaczymy tylko kiedy postanowię je kupić.
Tak w ogóle to dawno na bloga nie wrzucałam moich zdjęć. Ostatni raz wstawiłam posta z moim zdjęciem w zeszłym październiku. Kiedyś o wiele więcej było takich postów gdy blog ten był bardziej ukierunkowany life stylowo. Na razie jednak nie mam zamiaru wstawiać zbyt często moich zdjęć, raz na jakiś czas wystarczy x)

Tak przy okazji, wczoraj mąż odebrał paczkę z nową figurką i muszę wam powiedzieć że zakochałam się w niej po uszy, na dniach wstawię zdjęcia :)

5 komentarzy:

  1. Bluzy świetne!
    Dzięki tobie zajrzałam do tego sklepu i oszalałam z zachwytu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, super :) Stronę znam juz od jakiegoś czasu i nawet zamierzałam kupić jakiś disneyowski ciuch, ale mam pytanie. Czy dostawa jest bardzo droga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dostawa tania nie jest, do Europy kosztuje 50-70$ Teraz Ci szczerze nie powiem bo nie pamiętam ale chyba było 75. Sama wysyłka często mnie więcej kosztuje niż sam ciuch D;

      Usuń
  3. A jak to wygląda z rozmiarami? Ja noszę zazwyczaj M-L a według moich obliczeń powinnam wziąć XL. : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeżeli masz rozmiar L, XL będzie dla ciebie najpewniejszym wyborem :)

      Usuń