czwartek, listopada 07, 2013

Disney Pinsy z tego miesiąca

Wczoraj doszedł mój ostatni pin na który czekałam. Teraz kolejnego pinsa kupię raczej po wypłacie (mam na oku 3 pinsy z Krainy Lodu) więc mogę śmiało zamieścić zdjęcia tych które zasiliły tym razem moją kolekcję :)
Ogólnie z tego co czytałam to około setki nowych pinsów jest wydawanych co miesiąc, tak więc nie możliwe jest zbieranie ich wszystkich. Ludzie zazwyczaj koncentrują się na danych kategoriach typu postać, film, rok czy też inna ważna im przyczyna wyboru.
Ja zbieram głównie pinsy z Simbą i Nalą,Bambi i Faline, mam zamiar uzbierać wszystkie pinsy jakie wyjdą z KL (póki film nowy to i mało pinsów, więc łatwo będzie nabywać je), no i zbieram ogólnie te pinsy które mi się podobają. Pinsy z Disney Auctions podobają mi się wyjątkowo, pin z Dżasminą który właśnie wczoraj przyszedł pochodzi z Disney Auctions i widać że jest on o wiele dokładniej zrobiony niż inne, zwykłe pinsy z Disneylandów i DS.
Oto i moje nowości:





Pod koniec Listopada muszę też koniecznie w końcu kupić na nie torbę w której będę je trzymała. W chwili obecnej przechowuję je w metalowej Disneyowskiej puszce w foliach, ale nie prezentują się one równie dobrze w ten sposób :(
Pinsy ogólnie zbieram od 2005, pierwsze jakie zbierałam były z Lilo i Stitcha, film któy był moim ulubionym w tym czasie, więc można powiedzieć że ze Stitchem mam najwięcej pinsów. 
Tyle lat już je zbieram i mam ich około 23 chyba. Powinnam mieć ich już z 500, haha xD
Ciężko mi było się wciągnąć w to hobby. Teraz mnie coś na nowo naszło na zbieranie ich po tym jak dołączyłam na grupy dla kolekcjonerów na FB no i po tym jak obejrzałam kolekcję tej dziewczyny:

Tak więc mam zamiar za trzy tygodnie zamówić LE laki Annę i Elsę z DS , torbę na pinsy (najchętniej różową z księżniczkami bo wydaje mi się że taka ładnie wygląda ze złocistymi/srebrnymi otoczkami pinsów, to daje im ten biżuteriowy, elegancki wygląd), no i pinsy z KL :D

2 komentarze: