wtorek, listopada 05, 2013

Big Golden Book czyli Kraina Lodu po Angielsku

Z miesiąc temu sprowadziłam sobie książkę Krainy Lodu po Angielsku. Przeglądając fotki ilustracji w internecie po prostu zakochałam się w barwach i rysunkach które zostały stworzone na potrzeby różnych książek z tej bajki. Ostatnią książką na podstawie filmu Disney'a jaką dostałam był 'Mój Brat Niedźwiedź' w 2003 roku, i z tego co pamiętam ilustracje w tamtej książce były równie ładne, no ale te w KL mają też swój własny, wyjątkowy urok :)
UWAGA SPOILERY!







Ta ostatnia ilustracja z Anną w ramionach Kristoffa podoba mi się najbardziej, cała ta miłość, ah <3 Mam nadzieję że scena w filmie będzie równie urocza co ta z książki :)

Ilustracje spodobały się nie tylko mnie, ale i Ninie. Co prawda mała jeszcze dużo z nich nie rozumie, ale podobały jej się duże, kolorowe rysunki, miotała rączkami jak szalona na ich widok i z zaciekawieniem je obserwowała.  xD
Będę musiała z resztą zrobić jej małą biblioteczkę książek Disneyowskich. Sama pamiętam że miałam małą książeczkę dla prawie każdej Disneyowskiej bajki jaka w Polsce była do dostania i mama czytała mi je przed pójściem spać. To jedno z moich wcześniejszych wspomnień i chcę też tego samego dla mojej małej <3

2 komentarze:

  1. Ilustracje rzeczywiście śliczne ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne obrazki ;)
    Też mam zamiar zainwestować w tę książkę, słyszałam, że w Empiku można już kupić tę książeczkę w polskiej wersji ^_^
    Co do ostatniej ilustracji to... Anna i Kristoff wyglądają razem ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń