wtorek, października 01, 2013

Lalka Anna Disney Store i pluszowa Nala dla małej

Hej wam!

Dziś doszła moja nowa lalka z Krainy Lodu,Anna. Tym razem zdecydowałam się na zakup wersji DS. Ta Anna jest zdecydowanie ładniejsza od lali Mattel'a, ale co tu się dziwić, Disney Store już od paru lat robi lalki lepsze jakościowo od Mattelowskich.




Postaram się raz wrzucić zdjecia Anny obu firm :)
Na samym początku planowałam oswobodzić lalę z opakowania,ale jak zawsze pewien hamulec zabrania mi rozpakowywania jej. xD Poczekam aż wyjdzie wersja LE :)

Mówiąc już o lalkach kolekcjonerskich, dziś Disney Store wydał nową parkę Fairytale Designer Bellę i Bestię oraz LE lalki z głównymi bohaterami z Małej Syrenki czyli Ariel,Eryka i Urszulę. Ja kupiłam oczywiście planowaną parę oraz Arielkę :) Już nie mogę się doczekać tych lalek <3
Chciałabym się też wam pochwalić pierwszą prawdziwą maskotką mojej córci :) Sprawiłam jej pluszową, grzechoczącą Nalę. Myślałam co prawda że będzie to mniejszy pluszak, ale jestem pewna że za dwa lub trzy miesiące doceni go^^ Na razie jeszcze się Nalą tak nie zainteresowała, ale 9 Października skończy dopiero 2 miesiące więc ciężko oczekiwać 'bystrości' od takiego szkraba jeszcze ;)
Oto i pluszak Niny:
Prawda że słodka? A jaka mięciutka, mogę już sobie wyobrazić te upojne chwile małej spędzone na gryzieniu tego pluszaka,haha xD


Do następnego razu! <3


3 komentarze:

  1. Ruda ! Piegowata i Zielonookoa !! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz już pokaźną kolekcję lalek Disneya i wciąż ją rozwijasz:) Rudzielec jest śliczny. Kocham wszystkie rude lalki:)

    OdpowiedzUsuń