środa, lipca 17, 2013

Plakat, książki do Krainy Lodu pierwszy teaser do Jak Wytresować Smoka 2

Hej wszystkim,
Dziś dla was mam kilka nowych nowinek związanych z Krainą Lodu jak i pierwszy teaser do Jak Wytresować Smoka 2.
Zacznę od teasera:
Jak Wytresować Smoka 2 teaser
Jak widać nie tylko smoki będą latały w kolejnej  części ;)
Co do samego teasera to nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Ten teaser w porównaniu do teasera dla Krainy Lodu trzyma za serce, jest ciekawy  i przede wszystkim ukazuje dwóch głównych bohaterów a nie sidekick'ów.
Teaser dla JWS2 ma w sobie też więcej emocji. Człowiek chce zobaczyć co będzie dalej z tym młodym chłopakiem i jego smokiem. Oczywiście większość z nas zna bohaterów jeszcze z pierwszego filmu, ale taki teaser sprawia że i nowi widzowie łapią zainteresowanie danym filmem. Przy teaserze dla Krainy Lodu ja osobiście miałam wrażenie że oglądałam kreskówkę rodem Toma i Jerryego czy Zwariowane Melodie, a nie zapowiedź filmu który tak naprawdę zapowiada się bardzo ciekawie.
Disney powinien podłapać ten marketingowy chwyt od Dreamworks'a bo pod tym względem ci drudzy są po prostu lepsi ;)

No dobra, teraz przejdźmy do KL.
Pamiętacie plakat z Anną? Mamy teraz nowy Francuski plakat z Elsą zrobiony w tym samym stylu:
Jest przecudny ale wiecie co? Te dwa plakaty mają coś z sobą wspólnego. Mianowicie to to że można je je razem połączyć co daje nam jeden duży, fantastyczny plakat.

Prawda że wyglądają one przepięknie razem? Disney się naprawdę postarał. Powiem wam że mam dużą ochotę nabyć obydwa i powiesić na ścianie gdy tylko na Ebayu zaczną się one ukazywać, ten z Elsą jest szczególnie piękny :)

Internauci wpadli też na trop kilku książek poświęconym nowemu filmowi. Oto i zdjęcia okładek:


^ Bardzo ciekawa technika rysunku :)
Jak widać większość okładek jest z wektorami 2D. Ciekawa jak będą wyglądały oficjalnie Anna i Elsa w 2D, gdy te dołączą do grona księżniczek Disney'a w 2015 roku :)

2 komentarze:

  1. chciałabym w końcu obejrzeć ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się nie mogę doczekać tej drugiej części 'Jak wytresować smoka'. Zastanawiam się, czy Dreamworks utrzyma poziom jak w tej 1 :3
    A wektory 2D Anny i Elsy bardzo mi przypadły do gustu, wyglądają nawet lepiej niż filmowo w 3D.

    OdpowiedzUsuń