sobota, lipca 06, 2013

Japoński zwiastun Krainy Lodu + francuski plakat

Hejka,

Znów dawno nie pisałam, przez cały ten tydzień mieliśmy gości więc nie miałam czasu na blogowanie ;/

Mam dla was kilka nowych ciekawostek na temat Krainy Lodu.
Otóż ostatnio zaczęło dużo się dziać. Mam już pierwszy filmowy plakat którym pochwaliła się francuska FB strona Disney'a. Oto i plakat:
Plakat przecudny. Do głowy od razu nasunęły mi się Disneyowskie plakaty z lat 90'ątych które zawsze miały w sobie taką nutkę tajemnicy. Wydaje mi się że Disney co raz bardziej zaczyna zapożyczać pomysły ze swoich starych prac i strategii marketingowych (no nie licząc prostych, angielskich tytułów)

A tutaj macie zwiastun w wykonaniu Japończyków:

Pamiętacie może Japoński  zwiastun Meridy Walecznej? Był on o wiele lepszy niż zwiastuny Amerykańskie stawiające na humor. Prawda jest taka że zwiastun okazał się być o wiele lepszy od samego filmu, miejmy jednak nadzieję że ta sama sytuacja nie czeka Krainy Lodu., lecz trzeba przyznać że i tutaj Japończycy postanowili ukazać powagę filmu a nie słodkich sidekicków co jak zawsze bardzo chwalę :3
Postać Elsy w chwili obecnej wydaje mi się być ciekawsza od Anny. Wydaje mi się że Elsa będzie miała bardziej skomplikowaną osobowość. Widać że dziewczyna ma problemy, własne plany,wydaje mi się że coś jej nie wychodzi i jest chyba nie zrozumiała przez innych lecz  złą postacią w gruncie rzeczy nie jest. 
Nie mogę się już doczekać nowych informacji o naszych nowych bohaterkach, wygląda na to że teraz co miesiąc będzie pojawiać się zawsze coś nowego^^






2 komentarze:

  1. Hej!
    Też nie mogę doczekać się Disney Frozen i moim zdaniem japoński zwiastun jest super ;) Jestem bardzo ciekawa Elsy i chyba nawet zaczynam ją lubić :) Plakat jest świetny jeszcze go nie widziałam.
    I tak przy okazji zapraszam na mojego bloga:
    ever-after.blog.pl
    Pozdrawiam
    Lucia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to szczęście, że widząc ten zwiastun przesłałam go szybko koleżance, która zna japoński. Szybko przetłumaczyła i dzięki temu mogłam zrozumieć o co chodzi (z resztą nie tylko ja, bo wstawiła to też od razu na yt) :D
    Ten zwiastun jest o wiele razy lepszy niż ten, który my mogliśmy zobaczyć :/ Nie wiadomo o co chodzi i wygląda jak zwykła krótkometrażówka zupełnie niezwiązana z filmem :/

    OdpowiedzUsuń