środa, czerwca 19, 2013

Wypad do zabawkowego

Dzisiaj muszę się wam pochwalić bardzo wyjątkowym łupem jaki z chłopakiem dorwaliśmy w naszym ulubionym zabawkowym :) Jako tak nie mieliśmy nic kupować, ale z faktem że rzucili na półki z pluszakami bardzo dużo ciekawych zabawek z lat 90'ątych, nie dało rady wyjść z pustymi rękoma ;)
Był między innymi Furby z 2000, kilka zabawek z Kubusiem Puchatkiem z tamtego okresu które pamiętam jeszcze z czasów Polski, Little Monkey Lost, te też były i w Polsce popularne w roku 1999/2000, nawet małe pluszowe Pokemony były (akurat te same co ja miałam gdyy zbierałam te pluszaki x3). Zabawka z którą jednak opuściliśmy sklep to interaktywni Kovu i Kiara, pluszaki przedstawiające lewki z Króla Lwa 2: Czas Simby. Pluszaki te były w świetnym stanie, nadal w pudełku, zadbane, bez żadnych zadrapań, i nadal gadały między sobą :D Była jeszcze jedna parka ale tamte nie miały nawet pudełka.
Oto i pluszaki po przewozie do domu:




50 % zniżki było, w 1998 pluszaki kosztowały 1200 kr, a my zapłaciliśmy 600 koron, czyli nie tak źle :D  Może i nie są one zbyt piękne (bynajmniej Kiara bo Kovu jeszcze jakoś wygląda), ale dla takiego kolekcjonera Disneyowskich rzeczy jak ja to świetny łup i nawet chłopakowi podobało się to ich gadanie, więc sam je kupił, haha x3

A oto i fotki które zrobiłam w sklepie;
 Kiara i Kovu bez pudełka, biedna Kiara miała wszystkie bebechy (czyli kabelki) na zewnątrz. Kto mógł zrobić biednej coś takiego :(
 Kiara i Kovu które z nami wróciły do domu, jak widać ukryli je na samej górze szafy, ale i tak je wypatrzyłam ;)
Clefairy i Koffing (z tyłu widać jeszcze jednego Clefairy)
 Od razu wróciły wspomnienia z lat 2000 i 2001 kiedy to wszyscy zbierali te pluszaki, a Pikachu były praktycznie nie do dostania bo wszędzie w Gdyni były wyprzedane x3  My staliśmy tylko przy jednej  półce z pluszakami, a można było obejść jeszcze więcej no ale tak nas zafascynowały pluszaki z Króla Lwa, że od razu wzięliśmy je pod pachę (te gadały między sobą podczas gdy staliśmy przy kasie :P) i wek ze sklepu za nim ktoś będzie zadawał pytania ;D

Uwielbiam znajdować takie starocie w sklepach zabawkowych, są one zawsze o połowę tańsze, nowe i dają więcej radości niż te nowe zabawki bo do tych czujesz taki specyficzny sentyment. Te Pokemonowe pluszaki na przykład ostatni raz widziałam może 10 lat temu? Świetne uczucie zobaczyć je stojące na półce jak gdyby czas stanął w miejscu ^w^

A ci z was którzy od czasu do czasu zaglądają do zabawkowych sklepów, czy wy też napotykacie na stare zabawki które dopiero co zostały wygrzebane z magazynu? :3

3 komentarze:

  1. Ojej! Urocze są te pluszaki! :D Ja czasami szperam w polskich lumpeksach i tam często znajduję takie perełki. Raz znalazłam Czubaka z Wodnikowego Wzgórza! A z ciekawości zapytam... Co mówiły zabawki? Kiara faktycznie może nie wygląda za ciekawie, ale ważne że jest :D
    Ja kiedyś znalazłam Simbę tylko wyglądał trochę inaczej i miał odcięte metki (bo był używany). Ale moim ulubionym pluszakiem i tak pozostanie mały Pegaz z Herculesa, który dała mi kuzynka jak byłam mała (ona już z niego wyrosła), a ja nadal z nim śpię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich ich tekstów ci teraz nie powiem bo nie pamiętam x3 Kovu i Kiara znają 50 różnych zdań, ale nie są one zbyt ambitne i nawet nie mają nic wspólnego z samym filmem o.0
      Pamiętam że Kiara śpiewała 'migaj,migaj gwiazdko mała' i że bredziła coś o tym że jest księżniczką lwiej ziemi i że chce się bawić z Kovu xD
      Oh, też mam pluszowego małego Pegaza którego dostałam w 1997 roku i chłopak się nadal jakoś trzyma :)

      Usuń