poniedziałek, czerwca 17, 2013

Pierwsze zdjęcia z Krainy Lodu

Tak kochani, nareszcie Disney postanowił ujawnić pierwsze screenshoty z Krainy Lodu! :)

Sami zerknijcie na zdjęcia:
 ^ Bardzo szpetny bałwan Olaf
 Anna i Elsa (niestety nadal brak zbliżenia na Elsę, mam wrażenie że Disney ukrywa ją przed nami specjalnie ;/)
 Kristoff na Svenie
 Hans i Anna (to zdjęcie podoba mi się najbardziej, Hans jest doprawdy przystojny x))
Sven na lodzie a la Bambi

Jedyna postać która jest zbędna jak dla mnie to Olaf, ale to głównie dlatego że lubię ładnie 'narysowane' postacie których wygląd jest trochę bardziej skomplikowany, mam jednak nadzieję że bałwan nadrobi swoją brzydotę fajną osobowością :) Jestem ciekawa jak wyjdzie trójkąt między Hansem, Anną i Kristoffem. Wiadomo że Anna będzie na początku z Hansem, a potem zakocha się w Kristoffie. Podejrzewam że romansik będzie przypominał ten Prometeusza,Mariny i Sindbada z filmu Sindbad Legenda Siedmiu Mórz Dreamworksa :P

teraz pytanie czy te screenshoty pochodzą ze zwiastuna? O tym się przekonamy, nie wiem jak wy ale zaczynam być co raz bardziej najarana na ten film xD

Co myślicie o zdjęciach? Podoba wam się trójkącik Hans + Anna + Kristoff? :)

2 komentarze:

  1. Bałwan jak na bałwana nie wygląda aż tak źle, chociaż myślę, że renifer i tak przebije wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń