wtorek, czerwca 18, 2013

Nowe figurki od Disney Traditions

Wczoraj doszły figurki DT, ale nie miałam siły by im popstrykać zdjęć :P
Dziś jednak się wzięłam za zrobienie zdjęć bo okazało się że dziś na poczcie czekają na mnie ostatnie dwie jak figurki, a pięciu na raz nie chciałoby mi się fotografować :/

A więc tak, o to i Simba:




Może i jest ciężko poznać że figurka przedstawia Simbę, ale ma za to uroczy guziczkowaty nosek x) Ogólnie figurka przypomina bardziej małego niedźwiadka niż lewka ale jakoś tak mi to nie przeszkadza (a za zwyczaj taka nie spójność wyglądu strasznie mnie drażni).

Dalej idziemy do Bambiego:




Tradycyjna postawa Bambiego z motylkiem na ogonie, widzieliśmy już to milion razy. Figurka ogólnie fajna, ma w sobie to coś, ale drażni mnie tylko pyszczek Bambiego, bo wygląda on trochę jak ptasi dziób a nie sarni ryjek ;( Gdyby namalowali czarną kreskę lub gdyby chciało im się dopracować ten pyszczek wyglądał by nasz mały jelonek zupełnie inaczej. Na zdjęciach promocyjnych pyszczek jest o wiele bardziej wyględny, ale z tego co widziałam na zdjęciach paru innych kolekcjonerów to wszystkie figurki Bambiego mają ten problem :P

Na koniec Dzwoneczek. Nie jest ona moją ulubioną bohaterką filmów Disney'a no i nie przepadam za Piotrusiem Panem, ale chcę uzbierać przynajmniej po jednej figurce Disney Traditions z każdej bajki. Wolałabym Wendy ale niestety Wendy jest tylko w droższych zestawach, a ja na razie muszę się raczyć tymi tańszymi modelami :)





Jutro dam zdjęcia koejnych dwóch figurek i jak one wszystkie prezentują się w szafce :3

1 komentarz:

  1. Uwielbiam dzwoneczka ; D chciałabym mieć z nią perfum lub jakiś dodatek ; D

    OdpowiedzUsuń