poniedziałek, czerwca 24, 2013

Lalka Dżasmina + pierwsza rocznica bloga

Witajcie moi drodzy!

Dziś zauważyłam że blog obchodzi swoją pierwszą rocznicę. Dokładnie 23 czerwca 2012 roku pojawił się pierwszy post (2 pierwsze posty były po angielsku, potem zaczęłam pisać po polsku).
Z tej okazji każdy czytelnik powinien dostać po kawałku tortu!^^ *rozdaję każdemu kawałek tortu*

No dobra, teraz tak z innej beczki. Ostatnio do mojego lalkowego zakonu doszła nowa lala. Tym razem sprawiłam sobie lalkę Dżasminę firmy Mattel z 1992 roku. Lalka w stanie nowym, niestety pudełko podczas transportu uległo zgnieceniu,najważniejsze co prawda to to że lalka jest cała :)


Jestem naprawdę zadowolona z tego zakupu bo od dawna miałam dodać Dżasminę do mojej kolekcji :) W 2006 roku kupiłam tą samą lalkę ale nigdy nie doszła, z resztą chyba wam opowiadałam już tę historyjkę więc nie będę się powtarzać ;)

Dziś z kolei wrzucono nam...magnes na lodówkę z Ariel x3 Trochę może i głupi zakup, ale stwierdziłam że teraz, tym bardziej że będzie dziecko w domu, potrzeba jest więcej bajkowych akcesoriów :) Magnes jest wielki, spodziewałam się że będzie mniejszy, a tu proszę, prezentuje się prawie jak obraz na lodówce ;D Jeszcze dwa dojdą i lodóweczka nabierze trochę Disneyowskiego uroku co napewno też będzie cieszyło oczka mej córci  ^w^ 
Uwielbiam ten obrazek, pamiętam że w 2005 roku firma Zazzle produkowała Disneyowskie prasowanki na koszulki, i ta właśnie ilustracja była do wyboru.^^

Do następnego razu! :D

4 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji rocznicy. Oby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, sto lat z okazji rocznicy!

    Bardzo mi się podba ten magnes :3

    OdpowiedzUsuń