sobota, czerwca 15, 2013

Disney Samoloty doczekają się drugiej części

Kilka razy pisałam już na temat nowego filmu DisneyToon Studio 'Samoloty' który w Ameryce trafi do kin dziewiątego sierpnia a w Polsce szesnastego tego samego miesiąca.
Okazuje się że Disney ma dość sporą pewność co do sukcesu filmu  i już ogłosił drugą część pod tytułem 'Planes: Fire and Rescue'.
Samoloty 2 ukażą się w kinach w 2014 roku.

Widać wyraźnie że dla Disney'a jest to kolejny franchinse z którego będą mieli spore dochody, ciekawa jestem tylko czy Samoloty sprzedadzą się równie dobrze co Auta?
Mali chłopcy z pewnością interesują się bardziej samochodami niż samolotami mimo że i te drugie są też lubiane przez maluchy.
Samochód wyścigowy Zygzak McQueen wydaje się też być 'fajniejszą' postacią do adorowania dla chłopców  niż samolot rolniczy Dusty, no ale co ja tam wiem, chłopakiem nie jestem i matką chłopca też nie będę więc raczej nie będę miała okazji przekonać się wyższości jednego z filmów...

Wydaje mi się że nie dodawałam jeszcze  polskich zwiastunów, dlatego też zapodaję 2 pierwsze zwiastuny któr wyszły w ostatnich miesiącach:
Samoloty 1
Samoloty 2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz