niedziela, maja 05, 2013

Kucyki z blind bag'ów

Hej wam!

Wczoraj wieczorem będąc z chłopakiem w markecie nabyliśmy 3 blind bagi z kucykami :3 Kucyki nie były losowe, zaplanowałam sobie które chce mieć. Jak wiecie w blind bagach chodzi o kupienie przypadkowego kucyka, ale kto tak naprawdę chce wydawać kasę na te wszystkie kucyki których nawet w samym serialu nie ma (napewno są kolekcjonerzy którzy kupują wszystkie kucyki, nawet te ze starych generacji co prawda). Ja postanowiłam trochę 'oszukać przeznaczenie' i posługując się numeryzacją umieszczoną na opakowaniach chciałam dopaść Fluttershy, Applejack i Trixie. Teoria z numerkami jak najbardziej się spełniła i kucyki które chciałam były w paczuszkach! :D



Na początku nie byłam pewna którego wave'a teraz u nas sprzedają. Spisałam dlatego numerki danych kucyków z 3 najbardziej obiecujących fal.
Jeżeli i wy chcecie urządzić sobie takie polowanie, całą numeryzację możecie znaleźć tutaj:
 Kucyki z Blind Bag'ów
Stronka jest po angielsku, ale numeryzacja jak widać działa wszędzie :O)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz