wtorek, kwietnia 23, 2013

Prototypowe lalki do filmu Disney Frozen

Właśnie dowiedziałam się od znajomej kolekcjonerki Disneyowskich lalek że prototypy lalek z filmu Frozen ujrzały światło dzienne. Jako lalki przedstawione zostały główne bohaterki filmu, Anna i Elsa, a firmą produkująca te lalki jest jak zwykle Mattel.
Tak jak to jedna osoba napisała w komentarzach pod postem dotyczącym plakatów do Frozen, design postaci na plakatach jest najprawdopodobniej nie prawdziwy i będą wyglądać inaczej, co potwierdza wygląd lalek.

Uważam że lalki wyglądają dość fajnie jak na tę chwilę ale prawdopodobieństwo że to ostateczna wersja lalek jest nikłe. Zapewne obydwie lalki będą wyglądały bardziej dziewczęco bo małe dziewczynki nie będą chciały bawić się przeciętnie wyglądającymi lalami, tak niestety było w przypadku Tiany i Roszpunki :s

No nic, zobaczymy jak to będzie, jedno jest pewne gdy ukażą się lalki Frozen kupię sobie Annę od Mattel lub Disney Store'a, zależy która będzie bardziej oddana wyglądem filmowej bohaterce :)
Co uważacie o tych dziewczętach? Wygląda na to że będziemy mieli kolejną rudowłosą 'księżniczkę' Disney'a (chodzi mi tutaj o Annę) co mnie cieszy bo lubię rude postacie :P  Ciekawa jestem czy obydwie dziewczyny będą pojawiały się na produktach Disney Princess czy też tylko Anna dozna tego honoru jako ta milsza i bardziej lubiana z sióstr? Przekonamy się za kilka miesięcy :3

1 komentarz:

  1. Są całkiem fajne, chociaż ich sukienki wydają mi się tak bardzo proste... mogliby zrobić je troszkę lepsze :3

    OdpowiedzUsuń