wtorek, kwietnia 23, 2013

Naklejki Panini z filmu Anastazja

No, w końcu zmieniłam wystrój bloga ^^ Robienie nagłówka zajęło mi rekordową ilość czasu, siedziałam nad nim 6 godzin z drobnymi przerwami podczas robienia obiadu x) Tym razem poszłam z duchem vintage'owego scrapbookingu który jest ostatnio popularny.Mam wrażenie że blog wygląda teraz  świeżo i wiosiennie i chętniej będę na nim pisała^^

Teraz z powrotem do tematu tytułu. Podejrzewam że sporo z was zbierało kiedyś jako dzieci naklejki Panini, prawda? Ja bynajmniej zbierałam. Pamiętam że udało mi się skompletować cały album Mulan, Tarzan i Król Lew 2: Czas Simby. Próbowałam też uzupełnić cały album z Herkulesa ale chyba nigdy mi się to nie udało :(

Miesiąc temu zabrałam się za zbieranie naklejek z filmu Anastazja. Miałam nadzieję natrafić na jedne z tych błyszczących bo są one naprawdę śliczne. Niestety trafiły mi się tylko kadry z filmu przez co po dwóch saszetkach sobie odpuściłam, haha.




Ah, człowiek od razu wraca myślami do wspomnień z dzieciństwa. Anastazja była jednym z niewielu filmów na który nie poszłam do kina bo prawie nie było rozgłosu o tej bajce. Nigdy nie było reklamowych spotów w telewizji, pamiętam tylko że był jeden billboard w Gdyni, ale dobrze nawet nie przeczytałam kiedy ta baja miała pojawić się  w kinach, podobna sytuacja była z Magicznym Mieczem. Potem gdy Anastazja ukazała się na wideo oczywiście ją miałam, dostałam też 3 lalki z główną bohaterką i płytę z muzyką z filmu. Pamiętam że też miałam kilka naklejek Panini z Anastazji, ale chyba nigdy nie miałam do nich albumu?  Nawet nie pamiętam...
No cóż, może jeszcze za jakiś czas kupię kilka saszetek, drogie nie są a ja naprawdę chcę zdobyć te błyszczące naklejki, głównie dlatego że jest na nich kilka wektorów które rzadko  były używane podczas promowania filmu. x3

A wy zbieraliście tu też zbieracie te naklejki? Z jakiej bajki tu też filmu zbieraliście je? :3

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba wystrój bloga ^^

    Kojarzę ten film, ale zbytnio go nie pamiętam, ale z pewnością go oglądałam :>

    Nie zbierałam naklejek, tylko karteczki :3

    OdpowiedzUsuń