czwartek, kwietnia 25, 2013

Drugi sezon Oreimo

Wczoraj w nocy znalazłam nowe odcinki Oreimo, całkowicie wyleciało mi z głowy to anime xD
Pamiętam jak oglądałam pierwszy sezon w 2010 roku i naprawdę mi się podobał. Animacja była super, treść też całkiem, całkiem.
Teraz będąc już prawie trzy lata starsza i jeszcze na dodatek spodziewająca się dziecka,  anime w których połowa akcji kręci się w sali klasowej w liceum lub gimnazjum wydaje mi się już być mało interesujące bo to już po prostu nie mój żywioł. Jasne, jak sama chodziłam do liceum to też uwielbiałam takie anime ale teraz  są mi takie anime obojętne. Niestety większość japońskich animacji jest taka, przez co w tym sezonie Oreimo jest jedynym anime które oglądam. Chętnie bym obejrzała jakiś dobry horror anime typu Uzumaki (że też nigdy nie zrobili z tej mangi anime Dx), slice of life bez  dużej ilości tematyki szkolnej, anime historyczne/kostiumowe typu Rose of Versailles,które nawet mogłoby być z odrobiną fantasy i groteski tak jak Black Butler x3
Niestety w tym sezonie nie znalazłam żadnego odpowiadającego mi anime więc Oreimo 2 i My Little Pony po japońsku będą jedynymi, zjapońszczałymi serialami które będę na razie oglądać :3
Opening zespołu Claris jak zawsze wymiata chociaż nie powiem, piosenka do pierwszego sezonu była lepsza ale jeżeli chodzi o japońską muzykę muszę zawsze przesłuchać dany kawałek po kilka razy za nim zdecyduję czy mi się naprawdę podoba. Jeszcze się okaże że i ten opening będzie dla mnie na równi z pierwszym.^^

W chwili obecnej ukazały się 3 odcinki Oreimo 2.
Oreimo 2 na AnimeUltima.tv

Dla tych którzy chcieliby zapoznać się z pierwszym sezonem zapraszam tutaj:
Oreimo na AnimeUltima.tv


3 komentarze:

  1. Słyszałam o tym anime ponoć świetne ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Förlåt att jag tränger mig in i en polsk blogg. Det är så att jag har läst din f.d blogg cookie.nu men du flyttade sen. Kommer inte ihåg vad adressen var. Kan du skicka den via min blogg? :)

    Du kanske inte kommer ihåg mig. Jag kommenterade din blogg och vi blev vänner på neopets.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Josefin! :)

      Det är helt ok, förlåt för ett sent svar men jag har inte varit på denna Blogger konto i några dagar xD
      Här får du adressen till den nya svenska bloggen: http://chibicookie.blogspot.se

      Hoppas att du hittar dit! <3

      Usuń