czwartek, kwietnia 25, 2013

Drugi sezon Oreimo

Wczoraj w nocy znalazłam nowe odcinki Oreimo, całkowicie wyleciało mi z głowy to anime xD
Pamiętam jak oglądałam pierwszy sezon w 2010 roku i naprawdę mi się podobał. Animacja była super, treść też całkiem, całkiem.
Teraz będąc już prawie trzy lata starsza i jeszcze na dodatek spodziewająca się dziecka,  anime w których połowa akcji kręci się w sali klasowej w liceum lub gimnazjum wydaje mi się już być mało interesujące bo to już po prostu nie mój żywioł. Jasne, jak sama chodziłam do liceum to też uwielbiałam takie anime ale teraz  są mi takie anime obojętne. Niestety większość japońskich animacji jest taka, przez co w tym sezonie Oreimo jest jedynym anime które oglądam. Chętnie bym obejrzała jakiś dobry horror anime typu Uzumaki (że też nigdy nie zrobili z tej mangi anime Dx), slice of life bez  dużej ilości tematyki szkolnej, anime historyczne/kostiumowe typu Rose of Versailles,które nawet mogłoby być z odrobiną fantasy i groteski tak jak Black Butler x3
Niestety w tym sezonie nie znalazłam żadnego odpowiadającego mi anime więc Oreimo 2 i My Little Pony po japońsku będą jedynymi, zjapońszczałymi serialami które będę na razie oglądać :3
Opening zespołu Claris jak zawsze wymiata chociaż nie powiem, piosenka do pierwszego sezonu była lepsza ale jeżeli chodzi o japońską muzykę muszę zawsze przesłuchać dany kawałek po kilka razy za nim zdecyduję czy mi się naprawdę podoba. Jeszcze się okaże że i ten opening będzie dla mnie na równi z pierwszym.^^

W chwili obecnej ukazały się 3 odcinki Oreimo 2.
Oreimo 2 na AnimeUltima.tv

Dla tych którzy chcieliby zapoznać się z pierwszym sezonem zapraszam tutaj:
Oreimo na AnimeUltima.tv


Sceny z filmu Frozen

Mam wrażenie że nie długo zacznie się zwalać lawina pełna informacji i zdjęć z Frozen na co nie narzekam bo już od dawna czekałam na jakiekolwiek info na temat tego filmu x3
Wczoraj wieczorkiem zaczął się pojawiać filmik z urywkami z filmu na którym i sam reżyser wychwala film. Są dwie lub trzy sceny na których dobrze widać Annę, Chris'a i (rozzłoszczoną?) Elsę można zobaczyć.
Oto i sam sneak peek, radzę wam obejrzeć bo nie daję głowy że do wieczora tam będzie, Disney usuwa wszystkie widea więc widocznie nie chcieli żeby zapowiedź wyszła już teraz:
Frozen Sneak Peek

A oto i kilka kadrów na których widać Annę i Chrisa:



Anna jest nawet fajna, na pierwszym zdjęciu ma dość małe oczy jak na postać Disney'a, jednak nie poszli za sukcesem Roszpunki i obydwie dziewczyny są do odróżnienia x3
Chris mi się naprawdę podoba, wreszcie nie dali głównej bohaterce przystojniaka rodem Flynn'a Ridera, Naveen'a  czy Aladyna lecz chłopaka z kartoflanym nosem który nie przypomina księcia z bajki tylko stojącego na swoim, jak widać z klipu dzielnego i zaradnego faceta. Obawiam się tylko jednego, że relacje między Anną i Chrisem będą podobne do Roszpunki i Flynn'a. Anna co prawda wygląda trochę tchórzowato a Roszpunka była otwarta na wszystko.
Nie ma może jeszcze co gdybać. To dopiero kilka krótkich scen z filmu a ja już oceniam je tak jakby to był pełen metraż :3

środa, kwietnia 24, 2013

Pełny japoński opening do My Little Pony: Przyjaźń to Magia

Fani kucyków oraz anime z pewnością wiedzą o tym że Japonia dorobiła się własnego dubbingu do MY Little Pony: Przyjaźń to Magia. Japończycy mają za sobą już 4 odcinki i 2 tygodnie temu na Youtub'ie ukazała się pełna wersja tytułowej piosenki Mirai Start. Postaowiłam wrzucić linka dla tych którzy wyczekiwali pełnej wersji. Ja osobiście szukałam jej dwa dni temu na YT i nie mogłam znaleźć, dopiero dziś szwedzka grupa bronies na facebooku której jestem członkiem dodała linka więc postanowiłam że i ja z wami się nim podzielę :)
Mirai Start
Jeżeli chcecie ściągnąć tą piosenkę na mp3 to tutaj macie link do dobrego konwertera:
ListenToYouTube


wtorek, kwietnia 23, 2013

Prototypowe lalki do filmu Disney Frozen

Właśnie dowiedziałam się od znajomej kolekcjonerki Disneyowskich lalek że prototypy lalek z filmu Frozen ujrzały światło dzienne. Jako lalki przedstawione zostały główne bohaterki filmu, Anna i Elsa, a firmą produkująca te lalki jest jak zwykle Mattel.
Tak jak to jedna osoba napisała w komentarzach pod postem dotyczącym plakatów do Frozen, design postaci na plakatach jest najprawdopodobniej nie prawdziwy i będą wyglądać inaczej, co potwierdza wygląd lalek.

Uważam że lalki wyglądają dość fajnie jak na tę chwilę ale prawdopodobieństwo że to ostateczna wersja lalek jest nikłe. Zapewne obydwie lalki będą wyglądały bardziej dziewczęco bo małe dziewczynki nie będą chciały bawić się przeciętnie wyglądającymi lalami, tak niestety było w przypadku Tiany i Roszpunki :s

No nic, zobaczymy jak to będzie, jedno jest pewne gdy ukażą się lalki Frozen kupię sobie Annę od Mattel lub Disney Store'a, zależy która będzie bardziej oddana wyglądem filmowej bohaterce :)
Co uważacie o tych dziewczętach? Wygląda na to że będziemy mieli kolejną rudowłosą 'księżniczkę' Disney'a (chodzi mi tutaj o Annę) co mnie cieszy bo lubię rude postacie :P  Ciekawa jestem czy obydwie dziewczyny będą pojawiały się na produktach Disney Princess czy też tylko Anna dozna tego honoru jako ta milsza i bardziej lubiana z sióstr? Przekonamy się za kilka miesięcy :3

Naklejki Panini z filmu Anastazja

No, w końcu zmieniłam wystrój bloga ^^ Robienie nagłówka zajęło mi rekordową ilość czasu, siedziałam nad nim 6 godzin z drobnymi przerwami podczas robienia obiadu x) Tym razem poszłam z duchem vintage'owego scrapbookingu który jest ostatnio popularny.Mam wrażenie że blog wygląda teraz  świeżo i wiosiennie i chętniej będę na nim pisała^^

Teraz z powrotem do tematu tytułu. Podejrzewam że sporo z was zbierało kiedyś jako dzieci naklejki Panini, prawda? Ja bynajmniej zbierałam. Pamiętam że udało mi się skompletować cały album Mulan, Tarzan i Król Lew 2: Czas Simby. Próbowałam też uzupełnić cały album z Herkulesa ale chyba nigdy mi się to nie udało :(

Miesiąc temu zabrałam się za zbieranie naklejek z filmu Anastazja. Miałam nadzieję natrafić na jedne z tych błyszczących bo są one naprawdę śliczne. Niestety trafiły mi się tylko kadry z filmu przez co po dwóch saszetkach sobie odpuściłam, haha.




Ah, człowiek od razu wraca myślami do wspomnień z dzieciństwa. Anastazja była jednym z niewielu filmów na który nie poszłam do kina bo prawie nie było rozgłosu o tej bajce. Nigdy nie było reklamowych spotów w telewizji, pamiętam tylko że był jeden billboard w Gdyni, ale dobrze nawet nie przeczytałam kiedy ta baja miała pojawić się  w kinach, podobna sytuacja była z Magicznym Mieczem. Potem gdy Anastazja ukazała się na wideo oczywiście ją miałam, dostałam też 3 lalki z główną bohaterką i płytę z muzyką z filmu. Pamiętam że też miałam kilka naklejek Panini z Anastazji, ale chyba nigdy nie miałam do nich albumu?  Nawet nie pamiętam...
No cóż, może jeszcze za jakiś czas kupię kilka saszetek, drogie nie są a ja naprawdę chcę zdobyć te błyszczące naklejki, głównie dlatego że jest na nich kilka wektorów które rzadko  były używane podczas promowania filmu. x3

A wy zbieraliście tu też zbieracie te naklejki? Z jakiej bajki tu też filmu zbieraliście je? :3

poniedziałek, kwietnia 22, 2013

My Little Pony w Burger King

Witajcie,

Jak zauważyliście zrobiłam sobie sporą przerwę w blogowaniu. Nic nie napisałam przez równo dwa miesiące xD Jak nie którzy z was wiedzą przechodzę teraz przez duże zmiany w życiu i myślę o pisaniu o tym na blogu gdyż warto jest się tym dzielić z innymi i nawet poznać ludzi przechodzących przez to samo, wpierw jednak blog będzie musiał trochę inaczej wyglądać bo w tej chwili jest zbyt ciemny, i prawda jest taka że rysowanie nie jest już tak sporą częścią mojego życia jak mogłoby się wydawać patrząc na header. Ostatnim razem trzymałam za ołówek w grudniu, a to jest dość dawno,haha. Postaram się jednak nie zapaskudzić zbyt dużą ilością ozdób i innych pierdół tego bloga tak jak to wcześniej byłam skłonna, haha ;)
Ci z was którzy czytali go głównie ze względu na posty o Disneyu, anime i innych filmach i serialach animowanych mogą być spokojni, wciąż będę blogować o tych tematykach, animacja to w końcu moja pasja <3


Tak z innej beczki teraz. Niie wiem czy wiecie ale od jakiegoś czasu w Europjskich Burger Kingach można dostać kucyki w Kids Mealach. Ja oczywiście jako fanka kuców zebrałam wszystkie trzy, a zajęło mi to więcej niż miesiąc x/ Dlaczego? A no, nie wiem jak to w tych czasach wygląda teraz w Polsce (w 90'ątych latach można było dostać wszystkie zabawki na raz), ale tutaj z reguły wypuszczają jedną zabawkę na tydzień. Niestety, te nie zawsze schodzą przez co dana zabawka jest aktulana jeszcze w przez następny tydzień mimo że nowa powinna być już dostępna. Ja przez ten system mam dwie dodatkowe Pinkie Pie (za pierwszym razem zamówiliśmy 3 kids meale żeby za jednym zamachem zdobyć całą kolekcję), jedną dodatkową Fluttershy i jedną dodatkową Twilight.
Mam zamiar sprzedać te kucyki których mam po kilka sztuk więc i tak nie jest tak źle.
Mój chłopak był raz nawet na tyle odważny że sam pojechał do BK tylko po to żeby kupić mi kids meal'a z nowym kucykiem gdy miałam doła. Mówił że kasjer przy Drive In'ie się na niego patrzył gdy dawał mu pudełko z zestawem. Przyznaję poprawiło mi to humor bo sami bronies boją się nawet kupować kucyki, a co dopiero dorosły facet który nawet nie lubi kucy? To było przeurocze xD Niestety okazało się że nie była to Twilight na którą już dwa tygodnie czekałam tylko jeszcze jedna Fluttershy, ale i tak uwielbiam fakt że mój kochany nie tylko akceptuje moje hobby, ale jest gotów nawet się deczko dla nich poświęcić :)

Kuce na sprzedaż ;3