sobota, lutego 02, 2013

Pierwszy konkretny plakat do filmu Epic

Dziś mam dla was małą nowinkę na temat najnowszego filmu Blue Sky Studios 'Epic 'albo tak jak to film będzie się zwał po Polsku, 'Tajemnica zielonego królestwa'  (nasz tytuł brzmi o wiele bardziej fantazyjnie, i lepiej nawiązuje do filmu niż 'Epic', lubię go x3)
Jakiś czas temu wyszedł w pełni ilustrowany plakat do filmu. Tym razem jest na nim przedstawieni główni bohaterowie z Mary Katherine w centrum.
Plakat jak plakat, ja tak jak już wam mówiłam czekam na ten film gdyż patrząc po urywkach zapowiada się nie źle :) Jedyna rzecz która mnie gryzie to to przeklęte ślimaki, tego typu sidekick'i są takie nie potrzebne, no ale cóż, dzieciaki trzeba jakoś zabawić Dx
Patrząc na Mary Katherine uświadomiłam sobie że nie tylko Disney ugrzązł w Roszpunkowym stylu rysowania dziewczyn, haha :3 
Mam nadzieję że twórcy skoncentrują się na elementach fantasy i że w filmie nie będzie zbyt dużo 'toaletowego humoru' bo inaczej mocno się zawiodę xD


Jak podoba wam się plakat? :3

2 komentarze:

  1. fajny : D podoba mi się nazwa filmu : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także się podoba, ale ślimaki... xD

    OdpowiedzUsuń