piątek, lutego 01, 2013

Pierwsze plakaty Frozen

Dziś wyszły dwa pierwsze plakaty do Disneyowskiego filmu Frozen, a jak za tym idzie mamy też szansę przyjrzeć się głównym bohaterkom filmu, Annie oraz Elsie.

No cóż, Anna wcale nie wygląda zbyt oryginalnie. Patrząc na nią mam wrażenie że widzę Roszpunkę, tylko że młodszą i rudawą. Odległość pomiędzy nosem a oczami jest też identyczna, no i uśmiech. Nie chcę spisywać jej co prawda na straty ale jak na razie jest to postać dość przeciętnie zaprojektowana.
Z Elsą jest już deczko lepiej, chociaż twórcy i przy niej podążali podstawowego szablony dziewczyny z małym noskiem, dużymi oczami i małymi ustami. Podoba mi się za to jej warkocz i suknia, muszę przyznać że królową śniegu wyobrażałam sobie bardziej tak jak zazwyczaj ta była przedstawiana jako wyniosła i okrutna kobieta  z  podłużną twarzą, koronnym czepkiem zasłaniającym uszy i długą staro modną futrzaną suknią x3
Mogłam co prawda się tego spodziewać, Disney chce przecież żeby obydwie bohaterki przemawiały do dzieci, no i jako siostry Anna i Elsa nie mogły się zbytnio różnić wiekiem, tak bynajmniej Disney pomyślał.
Tak patrząc na wygląd obu dziewczyn mam wrażenie że animacja CGI zaczęła się kręcić w kółko. Każda żeńska postać u Disney'a jest robiona na Roszpunkę w innych studiach panuje moda na albo skrajnie realistyczne postacie lub skrajnie bajkowe.
Ciekawa jestem jak wyglądałaby Esmeralda z Dzwonnika z Notre Dame lub Pocahontas w komputerowej animacji? Obydwie mają bajkowy wygląd ale przy tym i są też dość realistyczne.
Ha,ha, tak najeżdżam dość mocno na animację CGI, ale co mogę powiedzieć, tradycyjna animacja zawsze będzie miała to coś :)

Nie mogę się doczekać zwiastunu dla Frozen. Mam nadzieję że wyjdzie na wiosnę ^^

A wy co myślicie o Elsie i Annie? :3

3 komentarze:

  1. serio przypomina Roszpunkę : O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także zanim przeczytałam twoje uwagi, pomyślałam, że to taka Roszpunka. Ale bardziej podoba mi się Elsa, może nie jest jakimś super oryginalnym charakterem.. ale czekam na zwiastun :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, Disney poinformował właśnie, że plakaty są fałszywe i są to stare, już nie aktualne projekty postaci, które teraz wyglądają inaczej.

    OdpowiedzUsuń