piątek, lutego 01, 2013

Paperman Disney'a na Youtube

Oficjalna strona Disney'a nareszcie dodała filmik  Paperman na Youtube^^ Nie muszę chyba wam mówić jak bardzo się ucieszyłam, od razu obejrzałam go sobie i trzeba przyznać że Paperman jest wart tej nominacji do Oscara którą został zaszczycony :)
W filmiku nie ma słów, jest czarno biały i rozgrywa się w latach 40 lub 50'ątych ubiegłego wieku no i nie wspomnę nawet o cudnej animacji ^3^
Animacja wygląda tak jakby postacie były narysowane nie dotemperowanym ołówkiem, wiem też że są nawet specjalne ołówki który dają taki efekt ale nie mam zielonego pojęcia jak się nazywają, ja zawsze trzymam się ołówków mechanicznych gdy rysuję x3
Animacja w Papermanie kojarzy mi się mocno z animacją z Tristana i Izoldy, Francuskiego filmu animowanego z przez 10 lat, tylko że tutaj po przez 3D twórcy chcieli uzyskać efekt tradycyjnej animacji a w aniamcjach typu TiI chodzi o połączenie tych dwóch typów, co prawda mało jest takich filmów animowanych, tej techniki bardziej używa się ostatnio w serialach z tego co widzę oglądając co nie które nowe bajki x3
W każdym bądź razie mam nadzieję że w przyszłości zobaczymy film pełnometrażowy z dokładnie tego typu animacją i w kolorze :)
 Oto i link do tego małego kawałka sztuki:
Mam nadzieję że Paperman otworzy nowe drzwi dla animacji i nie długo filmy CGI nie będą już jedynymi królami filmów animowanych tych czasów^^

2 komentarze: