piątek, lutego 22, 2013

Nowe Disney pinsy

Ostatnio na nowo wciągnęło mnie zbieranie Disney pinsów czyli kolekcjonerskich brożek które można nabyć tylko w parkach Disneyowskich i Disney Store'ach. Ostatni pin którego kupiłam jest z 2007 roku a to dość długi czas więc była to już najwyższa pora na uaktualnienie kolekcji x3 Ciężko tu mówić o tym żebym miała nie wiadomo jak wypasioną kolekcję pinsów bo mam ich 18 ale i tak jest to przyjemna mała grupka x3
Tym razem zamówiłam nowego pina z Arielką oraz dwa pinsy z postaciami których wcześniej nie miałam z Dżasmniną i Dalmatyńczykami:


Następnym razem chcę kupić pina z Simbą. Postanowiłam że lepiej będzie jak się skupię na jednej postaci. Jak na razie najwięcej pinsów mam z Lilo i Stitcha gdyż w latach 2002-2006 miałam obsesję na punkcie tego filmu, ale zebranie wszystkich pinsów z tak popularnymi postaciami jak Ariel czy Stitch jest nie możliwe xD Dlatego też równie dobrze będzie jak się skupię na Królu Lwie x3

4 komentarze:

  1. Uu, ta z dalmatyńczykami jest słodka c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bardzo podoba mi się Twój blog. Lubię anime, najbardziej mi się podoba Itazura na kiss i Skip beat czy znasz jakieś podobne anime do tych. Byłabym wdzięczna za odp. O odpowiedz prosze na moim blogu http://karolajnangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka,
      Dzięki, cieszę się że blog przypadł tobie do gustu :)
      Podając te dwa tytuły rozumiem że jesteś fanką genry shoujo.
      Mogę tobie polecić kilka tytułów które zapadły mi w pamięć:
      Othello (manga):
      http://mangafox.me/manga/othello_shoujo/

      Nana:
      http://www.animeultima.tv/watch/nana-english-subbed-dubbed-online/

      Rose Of Versailles (chyba moje ulubione anime z rodzaju shoujo, jeżeli interesujesz się historią to powinno cię wciągnąć, jest to jedna z lepszych biografii o życiu Marii Antoniny). Jest to stare dość anime, ale naprawdę warte uwagi, problem jest taki że ciężko jest je znaleźć online. W zeszłe wakacje udało mi się obejrzeć wszystkie odcinki na YT, ale teraz nie ma żadnego :/
      Japońska wersja Czarodziejki z księżyca jest też warta uwagi jeżeli lubisz anime z odrobiną magii.
      Mogę też ci polecić mangę LIFE jeżeli szukasz czegoś bardziej przyziemnego ale też coś takiego co by trzymało cię za rękaw.Nie jest to może romantyczna manga ale też bardzo wciągająca i dająca do myślenia :)
      Ostatnie tytuły które przychodzą mi do głowy to Hanasaku Iroha oraz Sukitte ii na yo.
      Może któreś z nich wpadnie ci w oko ;)


      Usuń