wtorek, lutego 19, 2013

Disneyowska obudowa do Iphone 5

Hejka!
Długo nic nie pisałam bo czasu nie miałam, ostatnio mam urwanie głowy i dość sporego pecha więc blog to akurat ostatnia rzecz na której chcę się skupić @.@

Pamiętacie jak jakiś czas wam mówiłam o nowej obudowie do telefonu? W sobotę ją dostałam po 3 tygodniach czekania (szła z Hong Kongu).
Tak jak ta stara jest ona formą pokrowca i portfela, mogę w niej trzymać kartę płatniczą, dowód a nawet jest miejsce na inne rzeczy typu rabaty które zawsze lubię mieć pod ręką :)
Kotkiem widniejącym na pokrowczyku jest Marie z Aryskotratów. Produkt jest z Japonii a tam Marie jest bardzo poularną postacią :3


^ Rarity wydaje się być zadowolona z nowej obudowy x3

Obudowę kupiłam na Ebay'u u tego sprzedawcy:
Facet sprzedaje dużo wmiarę tanich japońskich akcesorii z postaciami Disney'a do różnych smartphone'ów, nie tylko Iphoneów więc każdy może znaleźć coś dla siebie w jego sklepie :3

1 komentarz: