piątek, lutego 22, 2013

Nowe Disney pinsy

Ostatnio na nowo wciągnęło mnie zbieranie Disney pinsów czyli kolekcjonerskich brożek które można nabyć tylko w parkach Disneyowskich i Disney Store'ach. Ostatni pin którego kupiłam jest z 2007 roku a to dość długi czas więc była to już najwyższa pora na uaktualnienie kolekcji x3 Ciężko tu mówić o tym żebym miała nie wiadomo jak wypasioną kolekcję pinsów bo mam ich 18 ale i tak jest to przyjemna mała grupka x3
Tym razem zamówiłam nowego pina z Arielką oraz dwa pinsy z postaciami których wcześniej nie miałam z Dżasmniną i Dalmatyńczykami:


Następnym razem chcę kupić pina z Simbą. Postanowiłam że lepiej będzie jak się skupię na jednej postaci. Jak na razie najwięcej pinsów mam z Lilo i Stitcha gdyż w latach 2002-2006 miałam obsesję na punkcie tego filmu, ale zebranie wszystkich pinsów z tak popularnymi postaciami jak Ariel czy Stitch jest nie możliwe xD Dlatego też równie dobrze będzie jak się skupię na Królu Lwie x3

wtorek, lutego 19, 2013

Disneyowska obudowa do Iphone 5

Hejka!
Długo nic nie pisałam bo czasu nie miałam, ostatnio mam urwanie głowy i dość sporego pecha więc blog to akurat ostatnia rzecz na której chcę się skupić @.@

Pamiętacie jak jakiś czas wam mówiłam o nowej obudowie do telefonu? W sobotę ją dostałam po 3 tygodniach czekania (szła z Hong Kongu).
Tak jak ta stara jest ona formą pokrowca i portfela, mogę w niej trzymać kartę płatniczą, dowód a nawet jest miejsce na inne rzeczy typu rabaty które zawsze lubię mieć pod ręką :)
Kotkiem widniejącym na pokrowczyku jest Marie z Aryskotratów. Produkt jest z Japonii a tam Marie jest bardzo poularną postacią :3


^ Rarity wydaje się być zadowolona z nowej obudowy x3

Obudowę kupiłam na Ebay'u u tego sprzedawcy:
Facet sprzedaje dużo wmiarę tanich japońskich akcesorii z postaciami Disney'a do różnych smartphone'ów, nie tylko Iphoneów więc każdy może znaleźć coś dla siebie w jego sklepie :3

sobota, lutego 02, 2013

Pierwszy konkretny plakat do filmu Epic

Dziś mam dla was małą nowinkę na temat najnowszego filmu Blue Sky Studios 'Epic 'albo tak jak to film będzie się zwał po Polsku, 'Tajemnica zielonego królestwa'  (nasz tytuł brzmi o wiele bardziej fantazyjnie, i lepiej nawiązuje do filmu niż 'Epic', lubię go x3)
Jakiś czas temu wyszedł w pełni ilustrowany plakat do filmu. Tym razem jest na nim przedstawieni główni bohaterowie z Mary Katherine w centrum.
Plakat jak plakat, ja tak jak już wam mówiłam czekam na ten film gdyż patrząc po urywkach zapowiada się nie źle :) Jedyna rzecz która mnie gryzie to to przeklęte ślimaki, tego typu sidekick'i są takie nie potrzebne, no ale cóż, dzieciaki trzeba jakoś zabawić Dx
Patrząc na Mary Katherine uświadomiłam sobie że nie tylko Disney ugrzązł w Roszpunkowym stylu rysowania dziewczyn, haha :3 
Mam nadzieję że twórcy skoncentrują się na elementach fantasy i że w filmie nie będzie zbyt dużo 'toaletowego humoru' bo inaczej mocno się zawiodę xD


Jak podoba wam się plakat? :3

piątek, lutego 01, 2013

Pierwsze plakaty Frozen

Dziś wyszły dwa pierwsze plakaty do Disneyowskiego filmu Frozen, a jak za tym idzie mamy też szansę przyjrzeć się głównym bohaterkom filmu, Annie oraz Elsie.

No cóż, Anna wcale nie wygląda zbyt oryginalnie. Patrząc na nią mam wrażenie że widzę Roszpunkę, tylko że młodszą i rudawą. Odległość pomiędzy nosem a oczami jest też identyczna, no i uśmiech. Nie chcę spisywać jej co prawda na straty ale jak na razie jest to postać dość przeciętnie zaprojektowana.
Z Elsą jest już deczko lepiej, chociaż twórcy i przy niej podążali podstawowego szablony dziewczyny z małym noskiem, dużymi oczami i małymi ustami. Podoba mi się za to jej warkocz i suknia, muszę przyznać że królową śniegu wyobrażałam sobie bardziej tak jak zazwyczaj ta była przedstawiana jako wyniosła i okrutna kobieta  z  podłużną twarzą, koronnym czepkiem zasłaniającym uszy i długą staro modną futrzaną suknią x3
Mogłam co prawda się tego spodziewać, Disney chce przecież żeby obydwie bohaterki przemawiały do dzieci, no i jako siostry Anna i Elsa nie mogły się zbytnio różnić wiekiem, tak bynajmniej Disney pomyślał.
Tak patrząc na wygląd obu dziewczyn mam wrażenie że animacja CGI zaczęła się kręcić w kółko. Każda żeńska postać u Disney'a jest robiona na Roszpunkę w innych studiach panuje moda na albo skrajnie realistyczne postacie lub skrajnie bajkowe.
Ciekawa jestem jak wyglądałaby Esmeralda z Dzwonnika z Notre Dame lub Pocahontas w komputerowej animacji? Obydwie mają bajkowy wygląd ale przy tym i są też dość realistyczne.
Ha,ha, tak najeżdżam dość mocno na animację CGI, ale co mogę powiedzieć, tradycyjna animacja zawsze będzie miała to coś :)

Nie mogę się doczekać zwiastunu dla Frozen. Mam nadzieję że wyjdzie na wiosnę ^^

A wy co myślicie o Elsie i Annie? :3

Paperman Disney'a na Youtube

Oficjalna strona Disney'a nareszcie dodała filmik  Paperman na Youtube^^ Nie muszę chyba wam mówić jak bardzo się ucieszyłam, od razu obejrzałam go sobie i trzeba przyznać że Paperman jest wart tej nominacji do Oscara którą został zaszczycony :)
W filmiku nie ma słów, jest czarno biały i rozgrywa się w latach 40 lub 50'ątych ubiegłego wieku no i nie wspomnę nawet o cudnej animacji ^3^
Animacja wygląda tak jakby postacie były narysowane nie dotemperowanym ołówkiem, wiem też że są nawet specjalne ołówki który dają taki efekt ale nie mam zielonego pojęcia jak się nazywają, ja zawsze trzymam się ołówków mechanicznych gdy rysuję x3
Animacja w Papermanie kojarzy mi się mocno z animacją z Tristana i Izoldy, Francuskiego filmu animowanego z przez 10 lat, tylko że tutaj po przez 3D twórcy chcieli uzyskać efekt tradycyjnej animacji a w aniamcjach typu TiI chodzi o połączenie tych dwóch typów, co prawda mało jest takich filmów animowanych, tej techniki bardziej używa się ostatnio w serialach z tego co widzę oglądając co nie które nowe bajki x3
W każdym bądź razie mam nadzieję że w przyszłości zobaczymy film pełnometrażowy z dokładnie tego typu animacją i w kolorze :)
 Oto i link do tego małego kawałka sztuki:
Mam nadzieję że Paperman otworzy nowe drzwi dla animacji i nie długo filmy CGI nie będą już jedynymi królami filmów animowanych tych czasów^^