środa, stycznia 23, 2013

Stare rzeczy z Myszką Mickey z la 30'stych

Właśnie siedzę i przeglądam rzeczy na Ebay'u. W zeszłym wymieniłam mojego starego Iphone na  Iphone'a 5 i teraz szukałam pasującą do niego obudowę, najchętniej coś Disneyowskiego, ale przy tym też praktycznego. Udało mi się znaleźć obudowę do której mogę wcisnąć kartę płatniczą, dowód i nawet kilka innych rzeczy typu kupony, czyli jest to taka obudowa portfel, coś w stylu co miałam wcześniej na czwórkę :3
Ja tylko dojdzie to dam zdjęcia ;)
Teraz natomiast coś mnie wzięło na wyszukiwanie starych Disneyowskich rzeczy z 30 i 20 lat. Tamta epoka zawsze mnie interesowała pod względem stylu życia szarych obywateli ,ale też rzadko człowiek ma szansę wyczytać jak wyglądało dzieciństwo dzieci z nowo przedstawioną bajkową postacią jaką wtedy był Mickey. W tych czasach każdy dorasta z ikonową myszką i ma chociaż jedną rzecz z nią nievh to będzie bluzka, kosmetyczka, zabawka czy bóg wie co, fakt faktem Mickey Mouse jest wszędzie, nie inaczej wyglądało to na początku kariery Mickey'go i też gościł w wielu domach, głównie na artykułach dla dzieci 80 lat temu ;)
Oto kilka rzeczy które znalazłam na Ebay'u:
 ^ Światełka choinkowe. Są prześliczne, ciekawa jestem czy w tych czasach też można dostać światełka z postaciami Disney'a? No cóż bąbek bynajmniej jest teraz pełno x3
Na dole macie linki jeżeli chcielibyście zobaczyć te rzeczy na większych zdjęciach :)
Haha, nie zdziwłiabym się gdyby dzieci miały koszmary po zabawie tym pluszakiem, on wygląda  jak mysi Edward nożycoręki albo Freddy Krueger który za chwilę ciebie dopadnie i wyrwie żywcem organy wewnętrzne o.o
Pianinko z tańczącymi Mickey i Minnie :3 Cena jest dość zawrotna 1 ,200$ no ale co się dziwić, to antyk już prawie x3
Łopatka do kopania w piasku, podoba mi się rysunek, widać że Mickey nie spodziewał się tej fali za nim. 
Taka z jajem łopatka .
Strój kąpielowy też typowy z lat 30'stych :)
Maszynka do robienia popcornu
Maska Halloween'owa. Kosztuje 8 000$ xD
Kamera do filmowania z Mickey'm

Było też wiele innych rzeczy typu męskie zegarki, łyżeczki, stojaki do szczotek do zębów i wiele innych ciekawych produktów ale przecież nie dam całej zawartości Ebay'a na blogu x)
Jak jesteście zainteresowani to możecie wpisać Mickey Mouse 30's w search barze i wtedy wam wszystko wyskoczy ;)

Co się wam najbardziej podobało/ przeraziło z tych rzeczy?
Jak dla mnie najbardziej przerażający jest ten pluszak a najfajniejszą rzeczą musi być to pianino chociaż jestem pewna że drzewko świąteczne przyozdobione w takie fikuśne światełka też musiało fajnie się prezentować, nie zbyt świątecznie ale klawo ;)



1 komentarz: