wtorek, stycznia 22, 2013

Nowy design 8)

To małe wczorajsze zdarzenie dało mi w końcu natchnienie na zmianę wyglądu bloga, już wcześniej myślałam nad odmianą ale nie miałam ani pomysłu, ani ochoty siedzieć w Photoshopie i układać nowego bannera który zapewne nie różnił by się zbyt wiele od starego ;/
Dzięki temu wszystkiemu wpadłam na świetną tematykę. Mianowicie szkice i kartka w linię! :D
To nie pierwszy raz jak ludzie koncentrują się na wyglądzie zewnętrznym bloga i zamiast skupić się na czytaniu nowinek czy postów siedzą i się tylko zastanawiają co ja tak właściwie miałam w w głowie dając słodkie słoniki w tle oraz deczko rozmazany, uroczy aż do rzygnięcia banner. No cóż z tamtym chciałam uzyskać taki senny, cyrkowy efekt, trochę tak jakby się było we śnie. Filmy animowane zawsze przenoszą nas do innych światów, chciałam to w ten sposób pokazać, to tego jasny fioletowy miał symbolizować wieczorne niebo, ale to chyba mi nie wyszło xD No cóż, ambitny plan i artystyczne podejście nie pyknęło, miało być coś w stylu słitaśnego Salvadora Dali, ale ludzie stwierdzili że muszę być nawiedzona więc tego typu rzeczy zostawiam dla Szwedzkiej publiczności która lubi urozmaicenia wszelkiego rodzaju, a dla tej Polskiej mój blog będzie bardziej przyziemny :)
Może to nawet lepiej bo dzięki temu będzie większa różnica i blogowanie nie będzie takie monotonne ;D
Bloga będę dalej prowadziła z fokusem na nowinki ze świata animacji, ewentualne nowe zdobycze do kolekcji z zerowym fokusem na codzienność :) Już wcześniej tak robiłam, ale teraz całkowicie wybiję każdy aspekt życiowy i będzie to teraz  w stu procentach  blog o pasjach i zainteresowaniach moi :T

W bannerze jak widzicie wykorzystałam oryginalne szkice z różnych studiów animacyjnych, tym razem narysowałam też samą siebie żeby pasowało lepiej bo RL ja raczej nie pasowałabym ze szkicami i kartką papieru. x3
Mało kto wie też że rysuję a rysowanie też w sporej mierze zbudowało mój ekscentryczny charakter (tak jak to z resztą bywa w przypadku większości artystów) więc teraz będzie to raczej zrozumiałe dla każdego kto wejdzie na bloga^^
 Jestem zdziwiona że tak szybko udało mi się naszkicować i pokolorować ten rysunek, zajęło mi to nie całe 20 minut, zazwyczaj to ja godzinami siedzę nad rysunkami w PS'ie  x3

 Wkładając rysunek do skanera natrafiłam też na ten rysunek:
Pierwsze co się rzuca w oczy to pseudo długa i chuda szyja ale prawda jest taka że ta kreska z lewej jest po prostu cieniem, a linia kończąca szyję jest przy włosach.  
Zgaduję że trenowałam nowy styl rysowania fryzury, jestem dość beznadziejna jeżeli chodzi o nadawanie charakteru włosom x/ 

No dobra, co myślicie o nowym wyglądzie? Woleliście ten bardziej fantazyjny design który był wcześniej, czy też naprawdę wolicie ten nowy prosty, bardziej scisły wygląd? Mam nadzieję że blog teraz będzie pasował i tym co lubią styl kawaii no i oczywiście tym którzy wolą skromność.
                                                              Jestem ciekawa waszych opinii :)

4 komentarze:

  1. Mnie się teraźniejszy bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, jest chyba bardziej unikalny i ma to coś w sobie teraz :) Ns początku trochę ciężko mi się na niego patrzyło muszę przyznać, ale dziś uważam jest nawet nice :)

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba :3 A szczególnie nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, teraz blog może trafi do wszystkich gustów, tych lubiących wszystko na słodko i tych którzy że przepadają za puszystością i różowością ;)

      Usuń