piątek, stycznia 04, 2013

Lalka Tzipporah z Księcia Egiptu

Hej wszystkim!

Uff, jak ja się potwornie dziś czuję x.X Od dwóch dni strasznie mnie bierze na wymioty ale się powstrzymuję bo nie nawidzę rzygać Dx Obawiam się co prawda że zbyt długo nie dam rady walczyć z tym i po prostu będę musiała iść z nurtem ciąży, bleh x/
Trochę się będzie działo teraz bo we wtorek byliśmy kupić nasze własne mieszkanie! :D
Wyprowadzimy się z naszego miasteczko do innego deczko większego gdzie moi rodzice mieszkają :3 Miasto to nazywa się Kalmar i w nim spędziłam moje pierwsze lata w Szwecji więc nie jest ono mi obce :3
Przeprowadzamy się pod koniec stycznia, a w poniedziałek porozmawiam z moją wychowawczynią bo będę musiała zakończyć moją naukę bo nie dam rady dojeżdżać prawie 400 km do szkoły ;/

No dobra, to było małe podsumowanie ostatnich dni Cx Teraz chcę wam pokazać mój najnowszy dodatek do kolekcji lalek, Tzipporę z Księcia Egiptu^^
Jeżeli jeszcze nigdy nie oglądaliście Księcia Egiptu  to jest to wielki grzech gdyż film jest naprawdę przepiękny, z pewnością mój ulubiony film z wytwórni Dreamworks^^ Nie jestem religijną osobą,jak wam mówiłam raz czy dwa jestem ateistką, ale  przyznać muszę że historie biblijne są piękne i są świetnym materiałem na srebrny ekran, tym bardziej w fromie animacji :3 Muzyka w tym filmie też jest arcydziełem ale trudno się dziwić, w końcu Hans Zimmer skomponował muzykę do księcia ^3^
Pamiętam jak byłam w kinie z moją mamą oraz z moją najlepszą koleżanką, miałyśmy wtedy po 8 lat i za dużo nie kumałyśmy o co biega w tym filmie, głównie fascynowała nas uroda Królowej xD Potem gdy dorosłam i obejrzałam na nowo ten film, miałam już zupełnie inne spojrzenie na bieg akcji i historię ukazaną w filmie. Do nie których bajek trzeba po prostu dorosnąć x3
Na Tzipporę polowałam od dość dawna, problem był taki że zawsze albo zapomniałam sprawdzić czy jest jakaś na sprzedaż na Ebay'u, albo ich po prostu nie było :P Udało mi się jednak kupić jedną lalkę w świetnym stanie^^ Jest ona wyprodukowana przez Hasbro w 1998 roku.




A wy oglądaliście już Księcia Egiptu? :3

1 komentarz: