niedziela, stycznia 13, 2013

Komiks My Little Pony

Hej wam! :3

Chcę się wam dziś pochwalić magazynem My Little Pony który dostałam w piątek^^ Jest to numer pierwszy komiksu który wychodzi w USA. Jeszcze go ie przeczytałam bo nie chce mi się, ale kreska jest ciekawa i widać że dużo pracy jest wkładane w ten komiks :3 Zobaczę czy i kiedy kupię kolejny numer,jako tako chciałam mieć ten komiks tylko po to aby go w szkole pokazać na lekcji ale to już niestety nie obowiązuje ;/
Myślę też o tym czy go nie przetłumaczyć na Polski i tu po jednej stronie nie dodawać. Na przykład po 3 lub 4 strony w tygodniu. Co byście na to powiedzieli? Trochę pracy by to zajęło no i nie długo mamy przeprowadzkę ale po niej mogłabym się tym zająć^^






5 komentarzy:

  1. Wow, ale super o3o gdyby ci się chciało pokazać każdą stronę, przeczytałabym nawet bez tłumaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wolałaym go wrzucić bez tłumaczenia o to dużo roboty a mi się też tak nie chce spędzać dni na tłumaczeniu xP Przeczytałam go dziś dziś i się zapowiada ciekwie, niestety trzeba mieć kolejną część aby dowiedzieć jak historia się zakończy a miałam nadzieję że są to jedno częściowe opowieści -3-
      Potem dam głosowanie zobaczymy ile ludzi będzie zainteresowanych tym komiksem :3

      Usuń