sobota, grudnia 08, 2012

Znaczki z Pocahontas, Królem Lwem, Bambim i Aladynem

Mam też dla was zdjęcia moich najnowszych znaczkowych dodatków. Postanowiłam zbierać przedewszystkim bloczki i arkusze zamiast pojedynczych znaczków a dlaczego? Przedewszystkim ze względu na koszta kart do klasera. Pojedyncze znaczki są w różnych rozmiarach, nie które są wyższe i nie które są niskie przez co muszę kupować karty o różnych wymiarach aby wszystkie znaczki były zasłonięte co więcej kosztuje. Przy arkuszach i bloczkach nie mam takie problemu, jasne, tez muszę kupować dwa różne typy kart, ale przy nich nie muszę się bać o rozmiary bo wszystkie arkusze i lboczki są podobnej wilekości więc kupując karty nie muszę się bać że źle je dobrałam do znaczków. Przy pojedynczych to już inna bajka. Nakupowałam za dużo kart na niskie znaczki a okazało się że muszę mieć więcej kart na te wysokie...
No cóż, każdy robi błędy.
Oto i najnowsze arkusiki :3
 Znaczek w świątecznym nastroju ;3


Muszę sobie zamówić więcej znaczków z Pocahontas. Już w drodze jest jeden bloczek, będę musiała kupić jeszcze jeden a potem zostaną mi 3 arkusze i będę miała pełen zestaw z Pocahontas :3

1 komentarz:

  1. Śliczniaste znaczki :> Fajny ten z Pocahontas ^W^

    OdpowiedzUsuń