sobota, grudnia 15, 2012

Wild Girlz czyli podróbki Monster High

Kilka dni temu, nie pamiętam teraz kiedy dokładnie, byłam z chłopakiem w naszym miejscowym zabawkowym zobaczyć za kucykami dla mnie i lego dla chłopaka. Przeszłam się obok stoiska z lalkami, i zobaczyłam coś niedopuszczalnego. Kolejne podróbki! Tym razem nie są to podróby typu MLP w której firma wzięła i przerobiła zabawki ze starej generacji, tylko tym razem zrobili własne, łudząco podobne do znanych Monster High. Te lalekczki zwą się Wild Girlz, i jak widać firma chciała zrobić furorę na sukcesie Monster High.
Mój chłopak stwierdził że wyglądają lepiej od Monster High co mnie wkurzyło bo jakość ciuchów i wyrób lalek daleko odbiegał od dokładności Monster High o.0



Scary stuff xD
A wy wolicie te Wil Girlz czy też Monster High? :3

3 komentarze:

  1. MH...
    Te są dziwne, te Wild Girlz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy chyba woli MH... One mają okropne buty,wczoraj to przeczytałam i spać przez nie nie mogłam,a jak już zasnęłam to śniło mi się że te podróby istniały w realu i chodziły do "Wildceum"(jako podróba Straszyceum) i pozabijały wszystkie Monsterki... To był koszmar!

    OdpowiedzUsuń