wtorek, grudnia 04, 2012

Uniwesytet Potworny - Nowy plakat i Polski zwiastun

Jak już jakiś czas temu wam pisałam drobnymi kroczkami zbliża się premiera prequela Potworów i Spółki, Uniwersytet Potworny.
Film opowiada o latach studenckich naszych ulubionych potworów, Mike'a i Sully'ego. Jak się domyślacie nie będzie w tym filmie Boo, ale za to będzie Randall, Celinka i Yeti :D Z pewnością zobaczymy też kilka nowych postaci <3
Oto i Polski zwiastun:
Potworny Uniwerystet

Jestem naprawdę szczęśliwa że głosy Mike'a i Sully'ego są takie same. To byłaby katastrofa gdyby innych aktorów wybrali do tych dwóch Dx Jestem też zaskoczona że głos Mike'a będzie dokładnie taki sam jak 11 lat temu. Widocznie aktor podkładający głos nie starzeje się, haha ;D

Oto i najnowszy plakat:
Premiera w Polsce 5 lipca 2013!

3 komentarze:

  1. Ale fajnie o3o
    Jak ja dawno temu oglądałam Potwory i Spółkę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się zapowiada ;) Dzięki za odwiedziny, będę do Ciebie wpadać na bieżąco ;)

    Pozdrawiam
    Katt

    OdpowiedzUsuń