wtorek, grudnia 11, 2012

Szkice nowych komiksów

Dziś przekazałam koleżance 3 pierwsze strony komiksów które ostatnio zrobiłam. Jestem dość zadowolona bo naszkicowanie ich zajęło mi tylko 2 dni co jest naprawdę mało ze względu na moją niechęć do rysowania x/ Koleżanka rysuje mangi a ja w typowo zachodnim stylu więc ciekawie się zapowiada.


Ona jest naprawdę zdolna jeżeli chodzi o tuszowanie mam nadzieję że trochę popoprawia po mnie bo nie które rzeczy mi dość beznadziejnie wyszły. x7 
Komiks ma być o komunikacji i my postanowiłyśmy zrobić komiks o historii. Została mi jeszcze jedna strona do naszkicowania, mam nadzieję że będę miała czas ją wam pokazać no i że będę mogła pokazać tez jej pracę ;)

3 komentarze:

  1. Boskie ryski *W* Ciekam z niecierpliwością na dalsze prace :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty ślicznie rysujesz! Zakochałam się w Twoich pracach! Powinnaś je częściej pokazywać :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń