niedziela, grudnia 09, 2012

Set Funny Pony czyli podróbka My Little Pony

Tak jak mówiłam byliśmy dzisiaj sprawdzić wszystkie sklepy zabawkowe w Helsingborgu. Te dobrze znane i szanowane w Szwecji jak Toysrus i Br Leksaker no i te mniej popularne i mniej wypasione typu Leklust.
W Lekluście znalazłam właśnie coś bardzo ciekawego i bardzo dobrze się złożyło że miałam ze sobą Iphone'a bo był dobry materiał na bloga xD Mianowicie na małym dziale z kucykami była... podróba!
Widziałam na Equestria Daily kilka miesięcy temu artykuł o tych zabawkach no i to że w Szwecji można je dostać i dziś stanęłam oko w oko z takim kucykiem.
Oto i zdjęcia

Zabawki nazywają się Set Funny Pony, i jak widać są to przerobione kucyki z trzeciej generacji w opakowaniu kucyków 4g. Kucyk majtał się cały w kartonie czyli nawet nie był dobrze zabezpieczony. Angielski na opakowaniu też nie jest niczym do pochwalenia bo jest nie gramatycznie, 'welcome to out toys world'? Chyba chcieli napisaś our ale out bardziej pasuje bo każdy kto by je zobaczył chciałby 'get outować' ze sklepu ;D
Zawsze miałam Leklust za fajny sklep zabawkowy, ale po dzisiejszym dniu stracili trochę moje zaufania sprowadzając taką chałę do ich sklepu :/

A wy widzieliście już jakieś podróby w Polsce? :o

6 komentarzy:

  1. Ja nie widziałam podrób i... OMG, WTF O.o ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Funny pony XD oh so funny...

    Podrób nie widziałam, ale w sumie nie rozglądałam się jakoś wielce. Pewnie teraz będę wypatrywać, bo czeka mnie szukanie prezentu dla chrześniaka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie było też dużo podrób drogich Barbie które w tym sklepie koztowałay 99 kr a prawdziwe kolekcjonerskie Barbie kosztują 500 kr i wyżej. Zawsze mnie śmieszą takie rzeczy no ale cóż. Tak zwany Chinese Wonderland ;D

      Usuń
  3. Ja widziałam dużo podrób...
    Z tego co pamiętam był kucyk z 3g z napisem 'My Tiny Horse' czy coś takiego xp

    OdpowiedzUsuń
  4. Filly to podróba! Jest od Dracco, które robi podróby więc za uprzejmością Simby Filly są w Polsce.

    OdpowiedzUsuń