piątek, grudnia 07, 2012

Segregator z Królem Lwem

Hej wszystkim!

Dziś doszły 2 rzeczy które będę chciała pokazać tu na blogu.
Wpierw chcę pokazać nowy segregator na karteczki który sobie kupiłam. Jest on sprowadzony z Włoch, czyli nie jest to produkt Polski. Segregator jest mniejszy od większości segregatorów A5 w których zawsze się trzyma karteczki no i jest zamykany na 4 kółka zamiast dwóch przez co przewracanie stron trochę ciężko chodzi, ale to ni, i tak jest cacy ;3
Uważam że naprawdę ładnie wygląda, tym bardziej że jest to stary segregator. Miałam szczęście że na niego trafiłam bo jest on też nie używamy xD Dobrze jest czasem wyjść po za Amerykańskiego Ebay'a bo na tych europejskich też ciekawe rzeczy można znaleźć x3



Dałam do niego moje karteczki z pierwszej i drugiej części Króla Lwa ^^

1 komentarz: