piątek, grudnia 07, 2012

Plecak/worek z My Little Pony

Ostatni post na dzisiaj będzie dotyczył worka/plecaczka z Rainbow Dash który do mnie dziś doszedł z USA :3
Te worki można nabyć w Toysrusie ale tylko w Ameryce na tą chwię, więc postanowiłam sobie jeden taki sprowadzić a z faktem że pod koniec zeszłego miesiąca zaczęłam chodzić na siłownię to i powinnam mieć motywujący worek na ciuchy a nikt tak nie motywuje do ruchu jak RD ;D
Na razie byłam tylko pięć raz na siłowni bo dwa razy byłam chora, raz miałam spore zadanie do narysowania w szkole nad którym musiałam też posiedzieć w domu no i okres (tak należę do dziewczyyn które nie uprawiają sportów w czasie okresu xP) 
Zawsze sobie biorę treningi na cross walkerze po 50 minut i mimo że byłam ćwiczyć tylko 5 razy to i 5 kilo mi ubyło x3
Ja jako tako nie jestem osobą która lubi ruch, zawsze unikałam i uciekałam z wf'u. Były nawet już takie chwile że siedziałam w bibliotece w czasie lekcji wfu i nauczyciel widząc mnie po prostu mi machał na dzieńdobry, już tak dobrze wiedział że nie ma sensu się ze mną kłócić bo i tak nie będę ćwiczyć xD Najlepsze też było to że mając 15-19 lat mogłam jeść wszystko. Jadłam nawet po 3 mcdonaldy, litr coli codziennie wypijałam a sama nawet mogłam zjeść całego torta i zawsze byłam rozmiaru XS/S ale niestety po 20'stce dopadła mnie starość i  zwolniony metabolizm ,dalsze jedzenie tych pyszności i picie coli połączone z kompletnym brakiem ruchu stało się koszmarem i przez te dwa lata doszłam do rozmiaru L z którym postanowiłam teraz walczyć bo mam dość bycia umm 'puszystą'.
Teraz puszkę coli piję tylko raz w tygodniu gdy z chłopakiem wychodzimy do chińskiej restauracji a fast foodów już grubo powyżej miesiąca nie jem tylko robimy zwykłe obiadki. Zamiast coli na codzień piję wodę mineralną nie gazowaną i sama dieta sprawiła że 5 kg mi ubyło C": 
Chcę też  chodzić dwa razy w tygodniu na treningi, na razie trzymam się indoor walkingu na cross walkerze bo dla kogoś kto nie ruszał się prawie nigdy w życiu jest to dość spory krok i muszę kondycję sobie wyrobić. Potem zacznę też uczęszczać na spinning no może coś jeszcze wymyślę ;3

W każdym bądź razie chcę też zacząć pisać na temat moich osiągnięć w tym celu i może też zmotywować innych?  Muszę przyznać że ruch zaczął mi się podobać, jasne że w połowie treningu o mało co mi płuca i nogi wysiądą, ale warto bo człowiek się lepiej czuje no i mam nadzieję że nie długo zacznę się mieścić w nie które ciuchy w rozmiarze S których nie zdążyłam założyć^^

Wracając do worka. Mieści on tylko bluzkę i dresy, miałam nadzieję że też pomieści buty, ale jednak jest za mały :( 


Teraz kucyki będą ze mną nawet gdy będę ćwiczyć na siłowni xD

5 komentarzy:

  1. Lol o3o
    Taaa... też nie lubię za bardzo sportów x3 a na WFie głównie moimi ćwiczeniami jest taniec, bo nauczyciel zwykle sobie wychodzi na chwilę xp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, ja chodziłam na lekcje tańca jak byłam dzieckiem ale prawda jest taka że marna była ze mnie tancerka i po 2 latach skończyłam z tym 030
      Nie powiem teraz to mi się ruch nawet podoba, zwłaszcza uczucie które mam po zakończeniu bo wtedy ciało się dobrze czuję i wiem że to kolejny krok do powrotu do formy, bo naprawdę, takim bobasem to ja jeszcze nigdy nie byłam x.X

      Usuń
  2. Ale fajny ^^ Zazdroszczę Ci go bardzo. Gdzie go kupiłaś?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go na stronie Ebay.com. Większość moich rzeczy tam kupuję gdyż nie da się ich dostać w Europie :)

      Usuń