niedziela, grudnia 23, 2012

Plakat z Ariel

Uff, wybaczcie kiepskie updateringi ale w tej chwili nadal jeszcze przechodzę przez fazę akceptacji sytuacji, w końcu teraz dojdzie osóbka którą będę musiała się opiekować, kochać i znać całe moje życie i to tak dość nie spodziewane z faktem że zakładałem że tak za 3 lub 4 lata dopiero zaczniemy się starać o dziecko, haha^^' Inna też rzecz która nie pozwala mi teraz za bardzo blogować to złe samopoczucie, głównie brak apetytu który mnie zabija bo tutaj ciągle coś mój chłopak je a wszelkie zapachy teraz sprawiają że o mało co nie zwymiotuję, blee xP

Chcę wam w tym poście pokazać nowy plakat z Małą Syrenką który zamówiłam z Ebay'a jakiś czas temu :3
Jest on duży i naprawdę śliczny. Moja kotka bynajmniej tak uważa, cały czas dotyka ramki, haha xD
Jeżeli chodzi o zabawki z kalendarzyków adwentowych to postaram się dodać zdjęcia po świętach bo teraz nie mam tak ochoty ich otwierać i pstrykać im zdjęć :///

1 komentarz: